Het is nu de derde keer dat ik ongesteld werd sinds Lena er is. Vroeger had ik altijd weinig last ervan, totaal vier dagen, een dag wat erger, dan een dag minder, dag rugpijn en weer wat erger en de dag erna bijna niets meer. Nu is het veel erger, lijkt het. Ik heb een rugpijn of buikpijn meer, totaal geen last van iets van hormonen (was ervoor soms wel sjacho) maar jeetje. Kon elk uur een nieuwe tampon erin douwen (zo'n super-geval). Ik bloedde echt half dood (nou ja, voor mijn idee dan). Duurde drie dagen, toen was het over. Deze keer weer drie dagen heel erg met drie dagen wat minder. Merk nu dat mijn hb nog wel erg laag is en dat dit niet echt bevorderend is... Stond vandaag na met Lena wat te hebben gelopen enzo te trillen op mijn benen, alles wazig, plopgeluid in mijn oren.... echt irritant! Heb het idee dat het veel heftiger is dan voorheen! Hebben meer mensen dat gehad? Blijft het zo? Word je menstruatie weer zoals ie was voor de zwangerschap?
Al de 3e keer dat je ongesteld wordt...jeetje, ik ben nog helemaal niet ongesteld geweest na mijn bevalling. Hoop dat het ooit weer op gang komt maar voorlopig hoeft het voor mij niet hoor. Ik kan het missen als kiespijn.
Ja joh je zou er bijna weer zwanger voor worden, gezeik! Das ook nog wat ja. In 10 weken tijd drie keer ongesteld geworden realiseer ik me nu. Hmmm :-s