Hi allemaal, Ik weet niet of dit echt in het stukje “zwanger worden” hoort, we zijn er niet bewust mee bezig. maar, ik begrijp écht niets meer van mijn lijf. Ik ben al zeker 12 jaar ongesteld, en nog nooit tussen tijdse bloedingen gehad, en nu gewoon 2 cyclussen.. herkent iemand dit? moet ik hier voor de dokter bellen? of is dit van een aankomend eitje?
Wat het precies kan zijn weet ik niet. Het kan van alles zijn... Maar is het misschien niet handiger voor je om alles in een app bij te houden? Is misschien wat overzichtelijker dan dit overzicht.
Je lijf is geen robot, dus het kan altijd wat afwijken of even iets geks doen. Het kan zeker met een eisprong te maken hebben, het hoeft niks ergs te zijn. ik gebruik zelf fertility friend! Maar er zijn er een heleboel...
De FF app is met temp kaartje toch? Ik ben nl helemaal niet bezig met temperaturen of ovu testen etc. Nee, het hoeft ook niks gek te zijn, maar toch voel ik me anders er bij (misschien maak ik me eigen gek hoor)
Ik gebruik de app p tracker, hier kun je per dag alles bijhouden en ook je menstruatie. (Zie foto hieronder) En bij aanhoudend tussentijds bloedverlies zou ik wel naar de huisarts gaan. Je hebt geen contactbloedingen?
Ik heb dit ook gehad en ben regelmatig naar de huisarts hiervoor geweest. Ze hebben een uitstrijkje gemaakt en een soa test. Beide waren gewoon goed. Ben toen doorgestuurd naar de gynaecoloog en daar zijn ze mijn cyclus aan het bijhouden. Bloedprikken, inwendige echo´s enzovoorts. Bij mij was het zo dat er slijm op mijn baarmoedermond bleef zitten en dus dit er soms later uit kwam. Maar de gynaecoloog vertelde mij dat het goed is geweest dat ik hiervoor bij de huisarts ben geweest en nu bij hem ben. Dus ik zou als ik jou was ook even naar de huisarts gaan. Kan nooit geen kwaad.. Hij heeft het nu aangestipt weet niet precies met wat en daarna is het weg gebleven. Tot vorige week woensdag maar ik moest ongesteld worden.. Heb je een goede menstruatie? Waarschijnlijk is het niks ernstigs maar ik zou om alles even uit te sluiten en voor je eigen gevoel even naar de huisarts gaan.
Wat fijn dat je bent doorgestuurd. Ik zal de huisarts er voor gaan bellen, beter inderdaad even laten na kijken. Dankjewel voor je berichtje! Mijn menstruaties zijn heftig, veel bloeden, mega veel buikpijn. dit had ik na mn eerste kindje absoluut niet, ben ook pas 2 x ongesteld geweest na de bevalling maar toch, ik ken me lijf ondertussen wel..
Ach wat vervelend zeg. Ik zou ook vragen voor een uitstrijkje en soa test. Dan heb je dat allemaal uitgesloten. Als daar niks uit komt dan hoef je jezelf daar in ieder geval geen zorgen meer om te maken.. Dat heeft bij mij nu echt voor opluchting gezorgd. Veel succes!