Electronic Insektkiller uit de schappen van de DA

Discussie in 'De lounge' gestart door patricia240477, 14 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    DA haalt gevaarlijke insectkiller uit de schappen

Uitgegeven: 14 juli 2006 11:20
    Laatst gewijzigd: 14 juli 2006 11:22

LEUSDEN - De ongeveer 560 DA-drogisterijen in Nederland hebben de Electronic Insectkiller uit de schappen gehaald. De gleuven in het apparaat zijn zo groot dat het risico bestaat dat mensen met hun vingers onderdelen aanraken die onder elektrische spanning staan. Daardoor zouden ze een schok kunnen krijgen. Dat heeft een woordvoerster van DA vrijdag laten weten.

In advertenties in kranten wordt mensen die het apparaat, dat insecten doodt, hebben gekocht, aangeraden de Insectkiller niet meer te gebruiken. Zij krijgen het aankoopbedrag terug, als zij hem in de verpakking in de winkel inleveren.

Heb ik een paar van in huis gehaald vorige week!
    Dan maar weer terug brengen dan hahaha :x

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Hhhm fijn. Heb je zo'n ding al even, dan heb je natuurlijk de verpakking niet meer.

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Inderdaad Daphne, dat wasik net aan het denken... Dat zou nu geen ding zijn waarvan ik de verpakking zou bewaren!

4. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    @Daphne82

ja ik had ze nog in de verpakking laten zitten, dus dat is weer mazel hebben dan :D

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Jee patricia. je hebt wel pech he.. hihi al 2 dingen die terug naar de winkel moeten .. hihihihi

6. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    @susanne1979

Ja ik weet ook niet hoe ik dat doe hahaha

kreeg een mailtje van me man over die insektenkiller, had hij gelezen op nu.nl.

En hij wist dat ik ze net in huis had gehaald hahaha

Ja toen zag ik ook die van de sultana koekjes staan, ik had er ook een voor in de koffer voor als ik trek krijg in het ziekenhuis :eek:

Nou ja dan maar evergreen mee hahaha :D

Gr. Patricia

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ah zo.. ik heb daarvoor bifi worstjes gehaald.. daar staat toch niets van op NU.nl hoop ik??
    hihihih

8. sim

sim Niet meer actief

hmm, je hebt inderdaad pech, metaal en dan stroom.. doe maar voorzichtig :)

9. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    @susanne1979

hahahaha, nee susanne daar heb ik gelukkig niks van zien staan hahaha

Dus je kan met een gerust hart je bifi worstjes opeten hoor, die smaken ook niet verkeerd. (straks maar even halen, of niet) misschien heb ik wel pech met dat soort dingen en dan staat het straks ineens op NU.NL hahahaha :) :D

Gr. Patricia ;)

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Toch vind ik dat slechte service hoor, dat de verpakking erbij moet. Verpakking gooi je negen van de tien keer direct weg wanneer je dat ding in het stopcontact steekt.

Dan maar uit de prullenbak vissen en inleveren met de aardappel en boontjes resten van gister lekker aangekoekt op het doosje oh ja en een beetje koffieprut .. lekkere kleffe bende :)

Lotte.

11. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    @Lotte

hahaha, had ik ook gewoon gedaan hoor, ze moeten maar niet moeilijk doen!

En trouwens je hebt tenslotte de verpakking nog, alleen een beetje anders qua uiterlijk hahahaha :)

Succes ;)

gr. Patricia

12. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik heb de verpakking ook niet meer, maar ik snap de terug brengen niet helemaal, ik was niet van plan om mijn vingers er tussen door te gaan!!!

je tegenwoordig toch ook van die elektrische vliegenmeppers..... dan moet je die ook terug brengen, want daar is ook een kans dat je een schokje kan krijgen.......

allemaal maar heeeeeeeel vaag!

13. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Dat is toch wat anders dan zo'n muggenverjager? Ik heb toevallig zo'n electronische muggenverjager gekocht met van dat vloeistof erin.
    Ik heb hem erg hard nodig, dus ik hoop niet dat dat het is ;)

Deel Deze Pagina