Dan zou je zwager aan mij een verkeerde hebben want ik had hem er toch mooi op aangesproken waar hij het lef vandaan haalde om zoiets te doen.
Wat een prutser! Ik kan ook alleen maar zeggen dat ikzelf een ultimatum zou stellen. Dan en dan moet hij het zelf maar aan zijn vrouw uit gaan leggen en anders doen jullie dat. Simpel, leg het balletje maar weer bij hem. Verwacht overigens niet dat mensen aan jullie zullen komen vragen hoe het precies zit. Zo zitten mensen namelijk niet in elkaar. En hoe moet dat straks met jullie kindje...Wat als hij-zij de geruchten te horen krijgt....Als hij/zij her en der te horen krijgt dat papa mama bedriegt?lekker lullig, of moeten jullie dan uit gaan leggen dat zijn of haar oom een hoerenloper is? Dat kan toch niet goed zijn? Of is het dat waard? Ik zou echt voor mijzelf en mijn gezinnetje gaan kiezen.
Ik sluit me volledig aan bij iedereen die zegt dat dit zo snel mogelijk de wereld uit geholpen moet worden. Denk aan jullie eigen gezinnetje!! Liefs, Sandra
ik had hier echt nooit mee akkoord gegaan denk dat de rest er al genoeg over gezegd heeft wara ikhet echt mee eens ben gewoon de waraheid vertellen want lijkt mij echt geen pretje dat iedereen jullie erop aankijkt.
ik vind ook dat je het moet zeggen de waarheid komt ooit een keer naar voren!! zal erg moeilijk zijn maar toch echt het beste en wat ook al genoemd is je moet toch aan je gezinnetje denken! sterktekuzz anita
Voorop gesteld, ik vind het prima dat er prostituees zijn. Voor mannen die single zijn, prima. En voor mannen waarvan de vrouw het goed vind dat ze er naar toe gaan, ook prima! Maar vreemd gaan met een hoer... iiiieeeuuwwww HEEL fout! Maar goed, ik sluit me dus aan bij de rest. Als mijn man zo, onterecht, te boek kwam te staan in ons dorp, zou ik echt wel mijn zwager voor het blok zetten! Ik zou mijn eigen naam niet te schande zetten. Stel je voor, je hebt kinderen, krijgt kinderen... die zullen op school ook gepest worden doordat hun vader een hoereloper is... Sterkte met deze lastige situatie! Groeten Linda
Ik zou ook samen met de man naar de zwager gaan. Dit is echt absurt. Ik zie ook dat je een winkeltje hebt en in een roddelgemeente kan het voor je winkeltje nog wel eens niet goed uitpakken. ZORG DAT DE WAARHEID BOVEN TAFEL KOMT!!!! En anders verspreekt je zwager zich wel een keer. Al is een leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt het wel!!!Of dat je het met je schoonmoeder met man over praat. (Ik weet niet of je daar een goede band mee hebt hoor)
Hoi Marian, Hoe is het nu met deze situatie? Hebben jullie al een besluit genomen over hoe dit aangepakt gaat worden? Groetjes, Sandra
Lastig onderwerp zo in de familie maar ik zou hem een week de tijd geven om het toch zelf tegen zijn vrouw te zeggen en anders doe jij het.. Ik bedoel nu worden jullie ervoor aangekeken voor iets wat hij doet maar te laf is om de gevolgen op zich te nemen. Succes! Kus kaatje
We zijn er nogsteeds niet over uit wat we nu moeten doen. Ik heb me er eerlijk gezegd al een klein beetje bij neergelegd. Misschien best zwak van me, maar heb echt geen zin in gezeik in de familie! Ik wil nu eigenlijk alleen maar genieten van het wondertje in mijn buikje! Wie weet dat ik er in de toekomst nog iets mee ga doen, maar voor nu probeer ik het te vergeten. Dank jullie wel voor jullie adviezen, ik zal er in de toekomst wellicht veel aan hebben en er wat mee gaan doen! Bedankt, Marian
Er is al teveel tijd overheen gegaan dus het verbaasd me niks dat je er niks meer van gaat zeggen. @Saona: ik vind het helemaal niet knap van haar dat ze het erbij laat, maar van hem juist dat ie het zo geregeld heeft!
een gezegde (of was het een spreekwoord?) Al is een leugen ook zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel. Heeft je zwager daar wel eens aan gedacht? en anders zou je man dat een keer tegen hem kunnen zeggen?
Wat ik niet snap van jou man ... Als mijn zus zoiets zo flikken zou ik er echt alles aan doen om zoiets uit de wereld te helpen. Ik wil niet met de nek aan worden gegeken voor wat anderen doen! En al helemaal niet al ik een kindje krijg. Dit zijn wel onderwerpen waar kinderen door gepest kunnen worden en dat zou ik toch echt niet op me nemen als hij zijn behoeftes niet kan houden.
Ik denk dat het uiteindelijk nog veel vermoeiender voor je zal zijn om met deze leugen mee te werken, dan dat je hem uit de wereld helpt.
Niet dat ik het jouw verantwoordelijkheid vind hoor, maar denkt er nog iemand aan de vrouw van je zwager? Hij zelf bijvoorbeeld? Ik vind de goede naam van jou en je man ook de moeite waard om te beschermen. ik zou niet willen dat mensen dit over mijn man dachten of mij zielig zouden vinden omdat iedereen het 'weet' behalve ik. En als zo'n roddel lang bestaat zullen mensen na het horen van de waarheid toch blijven denken: ,, ja, ze zegt dit nu wel, maar hoe kan het dat deze roddel bestaat? Zou haar man niet toch...?" Maar ik vind het erg goed van je dat je deze periode gewoon van de zwangerschap wilt genieten. moet je ook lekker doen...