Hallo.Wou ff laten weten dat we vanavond voor een lief klein labrador puppie gaan kijken en als we hem lief vinden gaat ie gelijk mee.. Leuk he!! We hebben altijd gezegt dat we eerst de hond willen en dan pas een kleine maar zouden eigenlijk pas een hond nemen als ik zwanger was.wordt dus ff wat eerder... spannend.hahaha. XxX Kaatje
Dan denk ik dat jullie vanavond een hondje hebben. Hoe kun je zo'n labrador puppie nou níét lief vinden . Schattig schattig!! Ben heel benieuwd naar de foto's
dat is heel leuk jah een puppie Wij krijgen er eentje over 6 weken mijn moeder der hondje is bevallen van 3 mooie puppie's Heel leuk liefs winnie
sien sien die foto blijft altijd leuk jonge dieren en natuurlijk BABY'sssssssss. Pas op dat het er maar bij één blijft.
Ik persoonlijk zou t andersom doen (heb ik feitelijk ook gedaan) eerst de baby dan de pup...nadat de kinderen wat groter zijn. Maar goed dat is jullie eigen keus En ik ben idd erg benieuwt naar de foto's!
hoi hoi.. Nou we hebben hem genomen hoor. We zijn net thuis en hij heet Taco.. Zal vanavond nog ff een foto uploaden. XxX
Hoi Hoi.Nou heb een foto hoor.moet nog ff leuke maken als het lichter is.Kan hem alleen niet op deze site zetten omdat het geen jpg bestand is maar er staat een foto op deze site http://groups.msn.com/beppen XxX Kaatje
o wat een ontzettend lieffie!! enne gupsie, groot vind ik hondjes ook superschattig!!! Kindjes ook trouwens!! hahaha Trouwens ook een hele leuke naam voor t hondje!!
Ja lief he.. het is echt een scheetje.ben gelijk helemaal verliefd en blij met mijn nieuwe "kindje" haha Heb net trouwens voor het eerst een ovulatietest gedaan. Was negatief maar mijn banner geeft aan dat ik pas over 5 dagen mijn eisprong heb dus dat kan wel kloppen.. Gaat weer ff van Taco genieten. XxX