Dankjewel Net toch maar even gebeld met me huisarts, kreeg een assistente aan de telefoon die niet al te veel wist :x Dus dan maar toch de verloskundige.
Ben ik ook wel benieuwd naar. En hoe ver je volgens de vk was, bij het testen. En gefeliciteerd natuurlijk!
Hai hai, Wat lief van jullie allemaal Sorry voor mijn late reactie!! Voorheen kreeg ik altijd email notificaties, zo doende wist ik wie wat had gereageerd. Maar nu niet meer.. (heb er zelf aan zitten klooien denk ik ) Dus zo nu en dan kom ik zelf eventjes op de onderwerpen en toen zag ik in ene de reacties... Maar hier gaat alles goed!! Dank jullie wel. Heb dus een eerste intake afspraak gehad met de verloskundige EN ook al de eerste echo bij de gynaecoloog. Zo mooi was dat..... Kon me traantjes niet inhouden. Toen was ik nog maar iets meer dan 6 weekjes, maar het hartje zagen we al kloppen!! Nog wel heeeeeel klein... Nu zit ik op week 9, misselijk maar vooral ontzettend MOE. Kan het niet vaak genoeg zeggen... En sinds een paar dagen zo nu en dan een harde buik (is dat normaal?) Voorderest ben ik me aan het inhouden om vooral NIET teveel van alles te kopen Ben het afgelopen weekend wel alvast rond gaan kijken naar een kinderwagen maar dat was zo makkelijk nog niet pfff. Zoveel keuze en mogelijkheden!! Zo dat was het een beetje denk ik hihi