Hier hetzelfde. Vandaag echo gehad. 6.2 weken. Zwak kloppend hartje. Ik heb veel bloedverlies maar er zat ook een grote bloeduitstorting. Als ik bloed blijf verliezen mag ik eerder komen anders 8-okt weer.. Wachten is killing
Heftig sabrina zeker icm bloedverlies. Ik hoop voor een goede uitkomst voor je. Hier geen bloedverlies gehad, ook al had de vk me wel voorbereid hierop omdat ze ook een bloeduitstorting zag. Vanmiddag krijgen we dan eindelijk het verlossende woord. Ik zit nu (alweer) misselijk op de bank een ontbijtje naar binnen te werken. Hopelijk is het een goed teken
Ik las even mee, wat een een spanning... Pfff. Heel veel sterkte en hopelijk een mooie echo vanmiddag!
Spannend meid. Heeel veel succes. Ik heb ook 2 van die vreselijke wachtweken gehad. bij mij lag de vruchtzak hoog in de baarmoeder en was er niet te zien of er wel wat in zit. Dus eigenlijk niks te zien. Zenuwslopend was het. Dochterlief loopt nu vrolijk rond. Duimen draaien voor jou.
Ik hoop dat je een prachtige klein kindje met een mooi kloppend hartje ziet op de echo. Nog maar een paar uurtjes! Ik herken veel van je verhaal en dat maakt mij onzeker. Ik had afgelopen zaterdag een echo met 6w6d, maar daar schatte ze het kindje op 5w5d omdat het nog zo klein was en het leek alsof het hartje net pas klopte. De vk zei wel dat het erg heel goed uit zag en dat ik hartstikke zwanger ben. Maar 5w5d kan bijna niet, omdat ik toen precies 3 weken geleden een positieve test had.. Wel zei ze dat het goed mogelijk was dat ze me bij de volgende echo weer vooruit moest zetten. We zullen het maandag zien, dan ben ik weer aan de beurt.
Succes! Ook voor de andere dames bij wie het nog onzeker is. Ik had bij de eerste een echo met 6 weken en 5 dagen, de lengte klopte, hartje klopte maar niet heel krachtig. Maakte me best (heel erg ) zorgen maar 10 dagen later hadden we weer een mooie echo! Het kan inderdaad 2 kanten opgaan, maar met deze termijn is meten best lastig en kan het zo een paar dagen schelen. Ook kan je eisprong wat later zijn geweest, en als je met wat je zelf denkt met 3 weken en 6 dagen postitief hebt getest, zou het alsnog wat eerder kunnen zijn. Ik had bij mijn tweede zwangerschap een positieve test met 3 weken en 4 dagen (wist mijn eisprong precies door temperaturen).
Oh je kan het elk moment weten nu dus.... Spannend meid!! Hopelijk kom je straks mooi nieuws vertellen!!!
Pff ben in huilen uitgebarsten alles was gewoon GOED. Ik ben minder ver dan in de eerste instantie gedacht. Scheelt 4 dagen. Alles was goed gegroeid en het hartje klopte heel sterk. Pff, ben zooooo blij!!