Zit te denken om een andere telefoon te kopen waar ik apps op kan ontvangen via wifi Iemand een idee wat een goed/gemakkelijk bedienbare telefoon is?
Ik heb een HTC Wildfire en ben daar erg blij mee. Had 'm zo door, maar ik geloof dat alle android-telefoons (nagenoeg) hetzelfde werken, dus HTC, Samsung of een ander merk maakt weinig uit Alleen iPhone is weer heel anders, geloof ik, maar het schijnt dat als je daar eenmaal aan begint, je nooit meer anders wilt Ik heb zelf helaas geen iPhone-centjes, anders had ik die ook genomen...
Hier de Galaxy SII. Heb m net dus moet zelf nog vanalles ontdekken. Samsung vind ik altijd bijzonder gebruiksvriendelijke toestellen maken.
ik heb de samsung galaxy gio. kost nu rond de 150 euro en je krijgt 20 euro retour nog volgens mij. De samsung galaxy ace is iets een groter model. Die lijkt me ook fijn.
ik heb een Iphone die al 2 jaar haar best doet. Ze begint nu wel op te raken mijn teletubbie. Het liefst zou ik weer voor een iphone gaan maar in kader der bezuinigingen kies ik deze x voor een HTC desire s.