Ik val ook meer op oudere mannen en kan bij bijna alle genoemde acteurs wel een +1 achterzetten (vooral bij George natuurlijk ). Mijn man is 13 jaar ouder dan ik.
Hier ook getrouwd met een oudere man. We schelen 12 jaar. De man waar ik voor mijn man een relatie had was 20 ouder dan mij. Ja, je kan wel zeggen dat ik op ouder val
Liep laatst in een dure winkelstraat in Den Haag en daar zag ik echt een hele knappe man, mooi in duur pak, mooi haar, was al grijs, maar hij had gewoon zo'n uitstraling en we keken elkaar aan en we bleven maar kijken, wow! En dan te bedenken dat mijn vriend een stuk jonger is ... zucht ...
Oudere mannen...*zucht* ik heb er echt een zwak voor....maar dan wel de mooie exemplaren. Mijn favoriet is Adriaan van Dis! Bram Moscowitz is ook erg lekker! Mijn man is 'maar' 7 jaar ouder.
2 schoonzussen van mij schelen ook iets van 12 en 15 jaar met hun man en mijn zwager heeft een 9 jaar jongere vrouw. Dacht dat dat niet zoveel voorkwam, maar zo te lezen hier, toch wel dus.
Heel herkenbaar! M'n vriend is dan ook 18 jaar ouder. Van oudere, fitte (!), charmante mannen met humor krijg ik het warm . George is wel de mooiste wat mij betreft, ik sta niet voor mezelf in als ik hem tegenkom .
haha hier ook zo en ik voeg nog even toe: Jim Caviezel - oke niet zo oud (1968 = 45) - maar toch.. Verder moet ik me aansluiten bij Bubblez hihi... --> wow Mark Harmon (Gibbs - NCIS) is gewoon van 1951 ! Net zo oud als m'n vader! Gill Grissom : 1956 George Clooney: 1961 Gerard Buttler: 1969 Robert Downey Jr: 1965
Moet hier stiekem om lachen, want kan me er niks bij voorstellen...die brammetje is gewoon al een bejaarde man....kan me niet voorstellen wat daar nou sexy aan is. Doe mij maar een jonge, gespierde adonis. mijn man is 8 jaar jonger dan ik
Er zijn hele mooie oudere mannen. Big uit sitc vind ik ook een mooie man. George is wat minder geworden, maar zeker nog het kijken waard.
Eindelijk iemand die Bram ook weet te waarderen! En nee hij is niet bejaard, sinds wanneer ben je met 52 al bejaard?
Ik kan me bij alle mannen nog wel wat voorstellen, behalve bij Bram Moscowitz, zo'n klein, oud, verwaand onderdeurtje.. Mijn man is 7 jaar ouder, maar ik val niet perse op ouder of jonger.. Als hij maar op hetzelfde niveau is en in dezelfde levensfase zeg maar..
Bram Moscowitz heeft gewoon iets. Ik weet niet wat, maar ik vind hem ook lekker hoor. Toen het uitging met Eva Jinek had ik zoiets van "hij mag wel bij mij komen uithuilen". (Alhoewel mijn vriend daar natuurlijk niet mee eens zou zijn, maar dromen mag toch? ) Verder Gordon Ramsay (ondanks zijn ietwat kreukelige gezicht aan de onderkant). En Ludo uit GTST (Erik de Vogel) die heeft ook iets aantrekkelijks. Jaja, ook ik val op de wat oudere heren. (Maar nu ben ik zelf ook al 38 jaar.... mijn vriend is overigens bijna 40, dus zoveel ouder is hij niet.)
Ik heb ook een oudere man aan de haak geslagen en al 9 jaar niet meer losgelaten. HEERLIJK! Maar ik val niet 'standaart' op oudere mannen ofzo hoor. Wel vind ik jonge gozers bijna walgelijk tot een jaartje of 27, gewoon niet mijn ding. En met oudere man denk ik niet aan iemand van 5 jaar ouder ofzo, zie mensen dan ook wel eens reageren..
Ik begrijp het ook wel, mijn man is 10 jaar ouder. Wat grijzige haren, in pak en charmant. Ik kan zulke mannen ook wel waarderen hoor!