Ik heb een super sexy collega van 45, ben zelf 32. Mannen van 40+ zijn mede aantrekkelijk door hun relaxte houding. Ze hebben al carriere gemaakt, zijn uit de midlife crisis en hebben veel minder levens problematiek. Heeft zeker mijn voorkeur
Oh heerlijk die mannelijke mannen.. Ik val ook op oudere, donkere mannen met groene ogen. Nou heb ik wel een oudere man haha maar zo blond als maar kan en blauwe ogen. Echt zooo niet waar ik op val. En toch.. ben ik als een blok voor hem gevallen. gek he?
Hier ook een zwak voor oudere mannen! Maar mijn man is maar 3 jaar ouder haha. Van Ian Somerhalder (niet veel ouder, 12 jaar), tot Stephen Moyer en Marco Hietala. House, Gil Grissom, die van Law and Order (Vincent D'onofrio) en en en.. Ik kan nog wel een hele lijst opratelen haha. Maar ook in het echte leven mag ik graag even kijken naar een aantrekkelijke zelfverzekerde oudere man.
Neee vind er niks aan, geef mij maar een jonkie. Mijn vriend is een half jaar jonger dan ik. Straks hebben we nog genoeg tijd om als oudjes van elkaar te genieten!!
Hahah... toch fijn om te weten, dat ik niet de enige ben hierin... Anthony Hopkins Sean Connery Alan Rickman /smelt... Niet alleen het uiterlijk, maar vooral de stem... /zwijmel
Ik ben 25 dus sommigen vind ik wel erg oud . Mag Jeroen Spitzenberger meedoen?! Die vind ik ook echt wat hebben!
Oeh ja, Alan Rickman! Ik heb ooit ook eens een kortstondig iets gehad met een heel charmante Italiaan die 18 jaar ouder was dan ik (ik 24, hij 42) Was achteraf een beetje een rebound na m'n relatie van 4 jaar met een beetje een lompe boer, haha. Dat was echt een wereld van verschil hoor, hihihi. Echt een walhalla! Maar ik ben niet bij hem in Italië gebleven, maar lekker naar NL teruggegaan.
een rebound is iemand die je, nadat je uit een (meestal heftige) relatie bent gekomen, helpt je om er overheen te komen, maar is meestal geen echte liefde.