hallo verlossende verloskundiges ( ) ook ik heb weer een vraagje.. eerst update: ik ben in jan gestopt met de pil. onregelmatig.. heb 3 keer primolut gehad voor menstruatie, en heb vermoedelijk 13 juli een ongi gehad(na 30 dagen), vertelde de gyn me aan de telefoon nadat ik de vraag gesteld had. Ik ben 12 juli naar gyn geweest, waar ze inwendig ozoek gedaan hebben: alles zag er goed uit, en inwendig zagen ze wat bloed wat kon duiden op een aankomende menstruatie. Dag erna had ik dus 6 dagen lang heeeeel weinig bloed. Mogelijk dat het in detoekomst weer normaliseert.. maar mijn vraag nu: ik heb sinds donderdag/vrijdag links en rechts, net boven de schaamstreek steekjes.. wat KAN dit zijn? ik heb dit nooit gevoeld... testen durf ik nog niet, omdat ik nog niet op minimaal 28 dagen zit. Ik weet dat de test het enige verlossende antwoor kan geven, daarom de vraag: wat KAN dit zijn? Gr en thanx Bengel
Dat durf ik niet te zeggen... Wanneer het inderdaad zo is dat je zwanger bent, dan kunnen de steekjes komen doordat er op dit moment nogaal veel in het bekken aan het gebeuren is vanwege de prille zwangerschap. Alleen helaas nog even geduld dus...