gelukkig maar,,,ooh ja brinta pap schijnt ook sperma wat dikker te maken, joh meid blijf hem goed voeren wellicht heb je er binnenkort baat bij, ik duim voor je!!
Arm prinsje..... Meid, ga hem nou niet volstoppen met "wondermiddeltjes" he.... Straks heeft ie het al helemaal gehad voor jullie ook maar gaan beginnen. Geen stress, niet roken, geen alcohol en geen strakke dingen dragen, dat zijn echt effectieve dingen. Ook moet je erom denken dat de temp. niet te hoog oploopt daarzo (denk aan een warm bad of lang stilzitten). Ze zeggen ook dat zink/selenium kan helpen. Bij ons hebben al die dingen niet geholpen dus het is een kwestie van goed geluk denk ik dan maar. Liefs Elmo
Ik denk ook niet dat mijn vriend daar aan mee gaat werken, Elmo. En zo hard draaf ik ook niet door.... Ik denk dat het bij de tante van Fatna gewoon echte gelukstreffers geweest zijn. Yoghurt wil ik hem nog wel geven, omdat hij dat zelf ook lekker vind. Maar hiervan verwacht ik geen hoge resultaten. Het is gewoon het idee dat je er eventueel zelf invloed op kan hebben, maar ik denk inderdaad dat we gewoon al op de goede weg bezig zijn. bedankt voor het meeleven, Elmo en Fatna.
Het enige wat we niet kunnen veranderen is het zittende werk wat hij doet. Ik heb al tegen hem gezegd dat hij maar regelmatig de benen moet strekken. Maar dat deed hij al, zei hij. Nog even terugkomen op de vraag van mijn vriend: Die hittegolf is vast niet goed geweest voor de zaadkwaliteit of niet?
Misschien werken jou eitjes ook niet zo met het warme weer..... De een heeft er misschien idd last van gehad maar de ander misschien weer niet. Je artsen gaan niet over 1 nacht eis hoor Ik zou je vraag gewoon bij de eerstvolgende meeting met een witte jas stellen! Dan weet je het zeker. Liefs Elmo ps. ik weet hoe het is om je jaren vast te houden aan allerlei middeltjes....tis heel frustrerend als blijkt dat niks werkt...maar proberen kan je alles natuurlijk
Misschien moet ik ook maar gewoon blij zijn dat de huisarts naar het zaad van mijn vriend gekeken heeft. Ze had ook kunnen zeggen, kom maar terug als je het een jaar geprobeerd hebt. Nu zitten we in ronde 6, en mocht het dan toch helemaal mis zijn, dan hebben we in ieder geval een half jaar tijd bespaard. Sommige mannen hebben misschien ook wel zwak zaad, maar worden door een lucky shot toch binnen het jaar zwanger (samen met hun vrouw dan he ). Die paren weten misschien dan niet eens dat ze last hebben van zwak zaad. Gewoon blijven oefenen he.
Nou Prinses, dat vind ik nou een super uitgangspunt!! Als je dat nou eens vast kon houden...ben je er super goed mee bezig! Liefs Elmo
hoi hoi, mijn mannetje heeft ook zwak zaad, Hij heeft nl "plakzaad". Als hij de avond voordat hij zijn spulletje moet inleveren flink wat bier heeft gedronken is zijn kwaliteit hoger als anders..(na opwerking dan) raar he? normaal zo'n 39.0 en bij bier 68.0 hihihi Hij heeft dus zijn eige wondermiddeltje . Niet dat het al wonderen heeft verricht , helaas... suc6 iig meiden, liefs mandy _________________________________________ *poging 5 IUI *pendelen:Sonja: maart 2007
Hoi Elmo, Dat lukt het ene moment beter dan het andere..... Hoi Mandy, Mijn vriend dronk regelmatig een biertje, maar ik heb liever dat hij nu geen bier drinkt. Misschien als de uitslagen binnen zijn, dat we dan eens kunnen kijken wat nog meer werkt. Voor jouw mannetje is het wel prettig, denk ik. Wat is opwerking precies? En wat is plakzaad?
hoi hoi, zijn zaadjes plakken aan elkaar en doormiddel van opwerking (mediumpjes toevoegen en dan onderzocht en uitgezocht worden door het lab)zwemmen ze weer alleen Mijn mannetje is geen echte drinker hahaha hij drinkt af en toe, maar ik moest een keer op zaterdags en vrijdags ervoor hadden we een feessie vandaar hahaha liefs mandy
Grappig zeg. Welke mediumpjes voegen ze dan toe? We staan helemaal aan het begin, dus ben nog niet zo into allerlei termen. Misschien kan je dat nog even uitleggen. Hoe kwamen jullie erachter dat het zaad niet goed was?
uit de ovulatietesten bleek dat ik vandaag mijn vruchtbare dag heb. Vandaar dat we het sperma-onderzoek naar woensdag hebben verplaatst. Gelukkig waren de mensen van de fertiliteitspoli heel begripvol.
We hebben zijn zaad net ingeleverd. Nu vind ik het wel echt spannend worden. Hopen dat het beter uitvalt dan dat ik verwacht. De uitslag zal al vrij snel volgen. Misschien morgen of vrijdag en anders in ieder geval maandag. Helpen jullie mee duimen? groetjes
vanmiddag krijgen we de uitslag van het onderzoek. Ik heb er helemaal geen goed gevoel over. Ben superzenuwachtig, net als mijn vriens overigens. Ik hoop dat er toch nog mogelijkheden zijn om zwanger te raken. Ik laat het jullie weten.
Ik hoop voor jullie dat het nieuws toch mee zal vallen. Laat je het ons weten? Veel sterkte. Groetjes, Jaycey
Er is wel sprake van verminderde vruchtbaarheid. En we zijn doorverwezen naar de gyneacoloog. Huisarts zelf vond dat we ons niet zo druk moesten maken, omdat we nog maar een half jaar bezig zijn. Mijn vriend is helemaal gerustgesteld, ik nog niet helemaal!
Verminderde vruchtbaarheid.......... da's wel balen, maar het is beter dan "onvruchtbaar". Dus alles is nog mogelijk. Jammer als het inderdaad niet spontaan gaat, maar ja, soms is het gewoon niet anders. Ik ga voor jullie duimen dat het toch nog goed gaat komen. (En dat gaat het vast en zeker). Geef de moed niet op meid, en hier kun je je ei altijd kwijt. Liefs, Jaycey
Ohhh, kan me voorstellen dat je nog niet helemaal gerust bent. Fijn dat je wel meteen doorverwezen wordt! Ik hoop dat je snel met goed nieuws mag komen!