Hallo verloskundige, ik maak me zorgen om het volgende: gisterenavond (+/- 20.30 uur) ging ik naar het toilet om te plassen en toen ik met mijn wc papiertje af veegde zag ik een beetje roze bloed zitten. Ik schrok hier heel erg van. Na nog 2 hele kleine beetjes op mijn papiertje te hebben was het weg. De hele avond en nacht opgelet, maar niets meer gezien. Nu heb ik sinds een paar dagen (en gisteren dus best heftig) soms steken in mijn vagina en bij mijn schaambeen. Ook heb ik het gevoel dat er iets op mijn blaas aan het drukken is. Nu heb ik mijn verloskundige gebeld en zij zei dat dit kleine beetje bloedverlies (ik denk bij elkaar 2 druppeltjes) waarschijnlijk komt doordat er misschien een adertje is gesprongen door het indalen van de baby. Ik zou ook zo graag jullie mening willen horen, want ondanks het geruststellende bericht van mijn verloskundige maak ik me nog zorgen. De baby beweegt overigens heel veel. Draait van links naar rechts en dat geeft ook soms een venijnig gevoel in mijn vagina. Alvast bedankt! Groetjes shampoo
Hoi shampoo, Wat je verloskundige verteld is waar, het kan van een geknapt haarvatje afkomstig zijn en omdat het zo weinig was kan het absoluut geen kwaad! Je kan soms ook de baarmoedermond wat geirriteerd hebben door bijvoorbeeld harde ontlasting,gemeenschap of veel en zwaar tillen. Dan kan er ook wat bloedverlies optreden. Geen zorgen! De steken die je beschrijft zijn afkomstig van je banden en kunnen veroorzaakt wroden door het indalen van het hoofdje. Imke