hallo, ik ben een 5tal weekjes zwanger, en heb sinds vanmorgend last van bruinverlies ... (vrijdag ook een beetje) . het is echt bruin bruin, soms slijmachtig, zeker geen helder bloed ... vind het toch een eng iets, en ik vraag me af of het niet erg is??? kan u mij een beetje geruststellen,of vertellen wat het kan zijn? heb al wel gelezen dat zolang het geen bloed is, en geen felle krampen bij zijn je geen zorgen hoeft te maken. heb wel wat last van krampjes af en toe, ongi-krampjes ... maar helemaal geen erge krampen. hoop op het beste!!!!
helaas vanmorgend beginnen bloeden ... zwangerschap is dus fout uitgedraaid ... weet nu ook niet waar ik me aan moet verwachten, wanneer gaat het vloeien gedaan zijn, is mijn cyclus nog hetzelfde? wanneer trug klussen en trug vruchtbaar ... Zoveel vragen!
Hoihoi, Bij dit termijn is het bloedverlies vaak te vergelijken met een zware menstruatie. Het bloedverlies en evt buikkrampen worden minder/stoppen zodra de zwangerschap is afgekomen. Je cyclus kan een tijdje van slag zijn, dit uit zich in onregelmatigheid. Dit kan hoeft niet. Je bent in principe direct weer vruchtbaar. Imke