Hoi dames, Ik had een cyste op eierstok. Vanochtend was de cyste bij de echo niet meer zichtbaar. We dachten dat hij spontaan was verdwenen maar hij was dus erplaatst naar de zijkant. Zit dus niet meer vast aan de eierstok.... ik maak me grote zorgen is dat normaal??
Ik kom ook zojuist uit het ziekenhuis en heb ook 2 cystes op mn eierstok, maar dat een cyste zich verplaatst heb ik nooit van gehoord wel eventueel de ene weg en een nieuwe ontstaan. Wat voor cyste is het? En wat zegt de gyn erover? En hoe groot is ie?
Oh balen zeg!!! Hopelijk verwijderen ze spontaan!!! X Nou al een jaar bijna had ik gewoon een cyste op mn eierstok. De verpleegkundige heeft nooit gezegd wat voor cyste het was maar wel dat het geen kwaad kon. Nu zit hij sinds deze week dus niet meer op mijn eierstok maar echt ernaast. Ze moest ook echt helemaal naar links met dat echo aparaat om hem enigszins te kunnen zien. Ze wist niet hoe dat kon en had het nog nooit gezien.... Maandag vraagt ze het aan de gyneacoloog. Heb er geen goed gevoel bij....
Volgens mij valt 17 mm nog best mee! Het zal hoe dan ook goed komen ze kunnen ze vaak gewoon verwijderen als ze denken dat het geen cyste met vocht is en misschien verdwijnt deze ook gewoon, nog even afwachten dan hopelijk duidelijkheid van de gyn
17 mm is ind niet iets om je zorgen over te maken.. ik dénk ook nog dat hij nog wél aan je eierstok vast zit... ben je aan de hormonen?