Lastig verhaal

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissDee, 7 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Hallo ervaren dames,

Even een rekensom, om te kijken of ik het echt goed heb.

Op 9 juni ongesteld geworden, en op 18 juni sex gehad.
    Op 22/23 juni waarschijnlijk mijn ovulatie volgens de app, maar ik heb niets gevoeld waarvan ik het denk te weten hoor.

Mijn ongesteldheid zou morgen moeten zijn, mijn NOD om het mooi te zeggen.
    Vandaag getest (met middagurine) en in en in wit. Ik kan er vanuit gaan dat ik niet zwanger ben?
    Dat kan je natuurlijk nooit zeggen, maar meestal als je klachten hebt, maak je HCG aan toch?
    Ik heb alle klachten die je maar kunt bedenken, van immens grote borsten met bultjes erbij, pijn in mn onderbuik en rug tot aan eetbuien en misselijk toe.

Ik vind het allemaal zo verwarrend!

Schijnzwangerschap heb ik ook weleens gehad, dus ik weet dat je lichaam je voor de gek kunt houden.
    Echter zijn wij niet heel gericht bezig voor een 3e.
    En heb ik al 2 fantastische kleine mensjes rondlopen.

2. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    En niet geheel onbelangrijk, bloed steeds een beetje. Al weken.

3. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Heb je een regelmatige cyclus of ben je net gestopt met anticonceptie?

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.154
    113
    In principe kan je 2 weken na de onveilige seks een test doen. En dan kan je evt nog uitgaan van die eisprong, dus 2 weken na 23 juni. Aangezien dat vandaag is (ik ga er even vanuit dat dat de enige keer onveilige seks is geweest) kan je ervan uit gaan dat je niet zwanger bent.

Maar ja, het lichaam doet soms gek. :) Dus ik zou je ongesteldheid afwachten en anders over een paar dagen nog een test doen. Succes!

5. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Hij is redelijk regelmatig SMJD, maar nogmaals heb ik wel last van tussentijdse bloedingen waardoor ik ook aanstaande maandag weer naar de Gyn moet. Het is verstandiger om dit eerst even te laten uitzoeken...

Eppo82 ik denk ook echt dat ik niet zwanger ben van die ene keer, want het was dan ook 4 a 5 dagen voor eisprong. De meeste overleven dat niet, maar dat in mijn achterhoofd voel ik mij toch vaag. Heel erg vaag.
    Snap er even helemaal niets van!

6. angelina85

angelina85 Actief lid

25 okt 2013
    241
    2
    18
    ik werk als taxi chauffeur
    Laar DL
    Nou alles kan hóór hier 7 dagen voor ovulatie laatste keer sex gehad, en kijk mn banner.
    Dus kan is er wél

7. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Wow, dat is wel heel sterk zaad!
    Gefeliciteerd!

8. izzy1984

izzy1984 Actief lid

29 jun 2015
    296
    78
    28
    Hier ook zwanger geworden van 4 a 5 dagen voor eisprong. Dacht ook dat het niet zou kunnen...

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik ken geen app die specifiek in je lichaam kan kijken en andersom doet je lichaam ook echt niet wat een app zegt dat die moet doen. Eigenlijk weet je dus niet wanneer je eisprong geweest is. Die kan veel eerder of later geweest zijn dan dat die app zegt.

Symptomen zeggen niks. Veel vrouwen voelden hier elke ronde van alles wat niks met een zwangerschap van doen had. In de ronde dat ze zwanger bleken te zijn, voelden ze niks bijzonders en dachten ze gewoon ongesteld te worden.

Over een paar dagen nog eens testen. Weer negatief, dan ben je niet zwanger. Want dan zou het van de sex op 18 juni moeten zijn en had je onderhand duidelijk positief moeten testen.

Deel Deze Pagina