Wat ik nu weer heb.... En sorry alvast voor het vunzige onderwerp.... Ik voel wel vaker van binnen dus weet ongeveer wel hoe het normaal zo'n beetje voelt daar. Maar nu heb ik al een paar dagen waterige/doorzichtige afscheiding met hier en daar een klodder sticky, het leek gisteren net vruchtbaar slijm maar ik ben vrij zeker van mijn eisprong. Nu voelde ik vandaag ook weer, en tot mijn verbazing is mijn baarmoedermond nog nauwelijks te voelen zo hoog zit die. En het gekste is, het voelt echt SUPER krap, en in het begin lijkt het echt opgezet en hard te zijn! Iemand die dit herkent? Ik schrok hier eigenlijk wel van. Van mijn vorige zwangerschap herken ik het niet want toen voelde ik ook niet vanbinnen enz! Ik ben nu 9DPO
Waarom zit je na je eisprong nog te voelen daarbinnen? Dat heeft op dit moment geen toegevoegde waarde, tenzij je jezelf gek probeert te maken...
Meestal voel ik als hij laag zit en open staat en dan word ik ongesteld. Kan ook toeval zijn natuurlijk, ik voel niet zo heel vaak hoor, alleen zo tegen het einde.
Je kan niet aan je bm zien of je zwanger bent of niet. Het lijkt me ook niet goed om aan de bm te gaan voelen na eisprong. Gewoon niet doen , dan wordt je ook niet onzeker ! Als je niet had gevoeld, had je je er ook geen drukte om gemaakt
Nee dat is waar. Maar het is dus niet mijn baarmoedermond. Ik zal hierna niet meer gaan voelen, word er ook idd niet wijzer van. Ik dacht alleen dat het iet ergs was, maar nu is het weer verdwenen dus dat is het blijkbaar niet.
Heb je ondertussen gepoept? Je darm loopt er vlak langs, dus het kan zijn dat die verdikking die je voelde wat ontlasting was..
Gezien de lengte van je cyclussen + dat FF twijfelt over je eisprong (stippellijn en geen vast kruis) denk ik heel eerlijk dat in combinatie met je ovulatietesten je eisprong twee dagen later is geweest. Ik vermoed dat je nu dus net rond 7 DPO zit en dan is het nog normaal dat je baarmoedermond zo hoog zit.
Dat stippelkruis is omdat ik waterige afscheiding heb ingevuld dag 24. Ik vond het ook vreemd dat het kruis daar werd geplaatst in combinatie met mijn ovulatietesten maar tot nu toe heeft FF toch altijd gelijk gehad. We gaan het weer afwachten
Als ik de ovulatietesten weg haal en de waterige afscheiding zet hij evengoed een (stippel) kruis op dezelfde plaats. Vind het ook vreemd allemaal. Ik houd er gewoon rekening mee dat het misschien een paar dagen verschilt.
Ik was ook heel erg nauw vanbinnen vanaf innesteling tot rond NOD en was zwanger dan. Succes! (andere cycli niet nauw)
Het echte nauwe en die bobbel is weg maar het is wel nog steeds iets krapper als normaal haha! Ik heb alleen zelf het idee dat het weer niet raak is deze ronde. Wel zit ik helemaal onder de (DIKKE) puisten! maarja dat kan ook gewoon door een aankomende menstruatie zijn natuurlijk. Door mijn temperatuur weet ik ook niet helemaal waar ik nu precies ben en vorige maand was mijn LF ook al langer als normaal. Afwachten dus maar weer.
Gisteren een negatieve test en vandaag mijn temperatuur naar beneden... Ik zeg op naar de volgende ronde maar weer.