Hey meiden! Ik vroeg me af of er een manier is om een kortere cyclus te krijgen. Ik mag nog niet klagen aangezien ik een cyclus van 35 of 36 dagen heb met een eisprong, maar zou toch graag een iets kortere cyclus krijgen... Iemand hier ervaring mee? X-je
ik weet alleen d.m.v medicijnen.. maar die krijg je ook niet zomaar van de gyn. voor de rest hoor ik dat mensen hier pilletjes van de etos gebruiken en teunisbloemolie? weet alleen niet of dit ook echt werkt.. succes
Ik gebruik Etos - zwanger worden pillen bij mij is mijn cyclus tot op heden elke maand 2 dagen korter geworden, of het daadwerkelijk door de Etos-pillen komt weet ik niet, maar dat veel dames er al baat bij hebben dat weet ik wel. Hoewel er ook gevallen zijn waar de cyclus ontregeld lijkt te raken door de pillen. Maar het een maandje uitproberen kan nooit kwaad denk ik zo. En er zijn ook veel vrouwen die de eerste ronde dat ze de pillen gebruikten gelijk zwanger waren, maar ook dat is niet met zekerheid aan de Etos-pillen te wijten. Heel veel succes met zwanger worden iig