14 Weken en nog steeds bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door lotus83, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotus83

lotus83 Lid

1 dec 2012
    11
    0
    0
    Hallo Allemaal

Ik kan maar niet slapen ik probeer niet teveel gespannen te zijn maar merk dat ik daar veel moeite mee heb.
    Ik ben in verwachting van ons eerste kleine wonder.
    Maar heb al 3 bloedingen gehad in 2 weken tijd en sindsdoen blijf ik bruin tot donkerrood vloeden.Niet erg veel maar maak me er toch best zorgen over.Bij die 3 bloedingen heeft de gynocoloog gekeken met de eendenbek en inwendige echo,opgelucht was ik dat ik zag dat het hartje nog klopte en alles goed was.De gynocoloog kon wel zeggen dat het bloed uit me baarmoeder kwam,maar verder wat er aan de hand was dat wisten ze niet.Ik ben erg bang dat dit voortekenen zijn dat het af gaat komen
    Heeft iemand dit ook eerder gehad?

2. Marisca88

Marisca88 Lid

7 nov 2012
    71
    0
    0
    Werk, paard, vrienden, huishouden. Kom tijd te kor
    Zevenhuizen (zh)
    jeetje wat een rotsituatie.... Ik heb hier geen ervaring mee... Maar begrijp heel goed dat je een dubbel gevoel hebt. Aan de ene kant goed dat het hartje klopt, maar dat er bloed uit je baarmoeder komt weer niet... Heb je niet over een week nog een echo op de planning, denk dat dat wel fijn zou zijn? Zolang je geen krampen hebt zou ik me niet al te veel zorgen maken, aangezien stress nu ook niet goed is. Aan de andere kant voel je nu elk klein pijntje, en maak je je overal zorgen over. Heel veel sterkte in ieder geval, en hopen dat het allemaal goed komt!! Xx

3. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik zou ook vragen of je niet nog een echo kan hebben,zo in bange afwachting zitten is toch niet goed.ik duim dat alles goed is en dat jouw kleintje lekker veilig blijft zitten x

Deel Deze Pagina