ik ben chantal 24 jaar en me vriend is 31 jaar we zijn nu 14 maanden bezich om zwanger te worden lopen in het vumc in amsterdam mijn bloedonderzoek waren oke ! en ze hebben een blaasje gezien bij een echo maken dat me eisprong er was me vriend heeft al 3 keer zijn sperma ingeleverd maar het was 3 keer niet goed nu moet hij voor bloedonderzoek en een echo en dan gaan ze verder kijken hebbben meer mensen dit mee gemaakt ?
hoi Chantal, dit hebben wij net achter de rug, en wij horen vrijdag of we kunnen gaan beginnen met icsi... ik wil je heel veel succes wensen..en laat het op je afkomen dan komt alles goed...daar geloof ik in. groetjes
Hoi Chantal, Wij hebben 2 zaadonderzoeken gehad, ook niet erg goed, maar geen verder onderzoek bij mannetje gehad. Wij zijn nu bezig met IUI. Inderdaad, neem alles stap voor stap, het is moeilijk in de MMM, maar we doen eht voor iets moois. Succes!
hey chantal, misschien kun je je aanmelden bij t topic slecht kwaliteit sperma? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... start=1125 daar zitten meer meiden met dit probleem.. en ook al in de mmm (medische malle molen) zitten.. gr Gaby