Wie heeft interesse om een familie fotoshoot van mij over te nemen? De waarde is ruim 100 euro, maar ik heb er zelf slechts 25 euro voor betaald. Mag nu weg tegen elk aannemelijk bod. De fotoshoot moet plaatsvinden binnen 2 weken, er zijn een paar data waaruit je kunt kiezen. Het gaat om een fotoshoot in een professionele fotostudio in het midden van het land. Bij de prijs zit 1 vergroting inbegrepen. Ik heb hem gekocht via vakantieveilingen, maar ik zie het nu niet zitten om op korte termijn te gaan. Ik vind mijn zoontje nog te jong (nog geen 3 weken) en bij mij zitten er nog te veel zwangerschapskilo's aan. Meer informatie kan ik je geven via pb.
Wat jammer het is juist zo leuk om dit vast te leggen voor later, ondanks je zwangerschapskilo's ga er spijt van krijgen denk ik als je dat niet gewoon vast laat leggen als je over een paar weken gaat kan je erg leuk resultaat krijgen en je bent zoals je bent toch..
Ik ben het eens met mijn voorganger hierboven. Maar als je er echt vanaf wilt heb ik wel interesse, hangt alleen even af van waar in het midden van het land en welke data kunnen.
Jullie hebben gelijk en we maken zelf ook zeker foto's van deze periode, hoor. Het is zeker niet zo dat ik me schaam voor mijn zwangerschapskilo's. Integendeel, ik ben juist supertrots op de megaprestatie die mijn lichaam weer heeft geleverd. Maar de fotoshoot is bedoeld voor mijn schoonouders. Zij hebben van al hun kinderen (en hun gezin) een foto hangen in de woonkamer. En die foto blijft er ook jaren hangen. We vinden het daarom ook wel leuker om pas over een paar maanden een fotoshoot te doen, als ons zoontje iets groter is. En ja, natuurlijk zou ik het ook positief vinden als dan bij mij de zwangerschapskilo's er grotendeels van af zijn. (Voor onszelf hoeft een fotoshoot niet zo, we doen het echt voor hun. De foto van ons die er nu hangt, hebben we gewoon thuis gemaakt. Maar mijn schoonouders hebben aangegeven dat ze liever een professionele foto van ons gezin willen. Vandaar dat ik had geboden via vakantieveilingen.)
Ik sluit graag achter aan in de rij geïnteresseerden Mocht het met de dames die eerder hebben gereageerd niets worden, dan zou ik er graag meer over willen weten.
Mosa1982, ik heb van 1 persoon een reactie terug gehad: voor haar is het toch te ver weg. Van de andere 3 personen heb ik nog niets gehoord. Ik weet dus niet of zij nog interesse hebben. Ik zal jou ook een pb sturen met meer gedetailleerde informatie.