Ik zit nu op 5dpo volgens FF, duidelijke temperatuurstijging. Da's mooi want dan heb ik een vroeg ei gehad. Heb nu last van allerlei post-ei kwaaltjes... @Flappie, balen joh! Maar vruchtbaar slijm heb ik ook altijd een paar dagen voor het ei, dus wie weet?? Bij mij heeft de ovu-test trouwens ook niet echt een duidelijk lijntje gegeven. Hoop dat het ei snel komt joh!
ook ik heb een onregelmatige cyclus.... ik ben gestopt met de pil in september maar sinds 2 weken geklust zonder voorbehoedsmiddel. iemand snel zwanger geworden met een onregelmatig en lang cyclus?
ik zie het wel we blijven klussen er was voor mij gependelt en kwam april uit een jonge zou een leuke verjaardags cadeau zijn
Als ik nu zwanger zou zijn dan zou ik zijn uitgerekend op ... 8 november. Op die dag is mijn zoontje geboren.
Ik zal me ook maar even aanmelden hier. Ik ben net de 16e ongi geworden en hiervoor cd van 202 Dus erg onregelamtig oftewel uitblijven ongi Op naar ronde 10
dank je wel gistewr ook nog geklust dus hopelijk gaat het goed komen maar dan die vreselijke wachtbank pfff
Hoi dames, Ik heb ook een onregelmatige en super lange cyclus, vaak moet ik het opwekken met Primolut. Vandaag zit ik op cd 51, en nog steeds niks pffff. Frustrerend!