Dit heb ik in mijn eigen boekje geschreven ik moet zeggen dat dit ergens wel oplucht. Ik dacht misschien vinden anderen het ook fijn op zo op een andere manier ook even hun hart te luchten. Samen bouwen aan onze toekomst Dat is waar wij voor staan Wij zijn harde werkers En we weten dat het niet altijd makkelijk zal gaan De laatste tijd veel tranen van mij Bang dat ik je niet kan geven Een hij of een zij Maar ik weet ook, dat hoe het ook allemaal komt Wij samen zijn Wij er samen voor gaan Wij bouwen aan onze toekomst Dit voor een mooi bestaan Dit is waar wij achter staan
Lente, de donkere dagen voorbij Dit betekend dat de zon weer komt Deze gedachte maakt me weer blij Ik hou niet van het donker Dit maakt me somber en boos Geef mij maar de lente Ik voel me nu zo broos De zon komt weer op Weer warm en vertrouwd De vogels die al vroeg fluiten Dit wil ik niet missen, voor geen goud Mijn gedachten weer vrolijk Ik voel me weer blij Mijn ogen gaan weer stralen Mijn hoofd voelt weer vrij De bloembakken vullen Met allemaal kleuren En wanneer ze dan opkomen Geniet ik van alle geuren Lente, de donkere dagen voorbij Dit betekend dat de zon weer komt Deze gedachte maakt me weer blij