Haha moet wel lachen hoor, nu ik dit tiep voel ik mn kleine ventje heel hard draaien van links naar rechts Ik voel ook dat mn buik 1 kant op word getrokken zeg maar, t is net of iemand me aan mn trui grijpt om naar voren te komen haha Je zou haast denken als je zit, dat je omver geduwd word door de beeb Vind t zo maf, dat er een klein wondertje van pakweg 30 centimeter in mijn buik zit! Ben helemaal verliefd op mn kleintje!
Hihihi.. Toevallig zeg... Ik zit me hier net te verwonderen over die miniplopjes die ik voel... Ik ben nog niet zo ver als jij, en mijn placenta ligt aan de voorkant, dus echt hard gaat het nog niet, maar actief is hij/zij zeker!
als ik erbij stil ga staan vind ik het altijd zo raar (wel mooi raar haha) dat je zoiets groots en levends in je buik hebt, mijn mond valt nog steeds open ervan als ik eraan denk. Dit meiske is ook veeeeeeel actiever als onze jongen was.. wel leuk (nu nog wel)!
ons meissie is ook superactief, zelfs de echoscopiste zei dat ze maar rare fratsen uithaalde mijn man is ook erg druk dus dat wordt nog gezellig straks, ik kan niet wachten
hier zit ik nu even met laptop om schoot (nou ja buik) en de laptop gaat op enneer van de bewegingen die meneer maakt.ik blijf er van genieten ikblijf het zoiets moois vinden dat dat allemaal kan in mijn buik. hij was exact gelijk aan de curve mooi 40 cm dus en ongeveer 1800 gram na schating echt heel mooi. maar ik vind het nog steeds vreemd/mooi dat dat zomaar kan in mijn buik
Haha jaaaa idd! Lijkt wel een hele verbouwing af en toe zeg! Dat met de laptop had ik laatst ook, leek ook net of je echt dat tikken hoorde haha Heb ook vaak het idee dat meneer aan het touwtje springen is ofzo haha en dat ie mn blaas gebruikt als een voetbal!
Haha, hier ook regelmatig een feestje in mijn buik! M'n buik heeft soms de gekste vormen. Hier en daar steekt er een enorme bult uit die vervolgens van links naar rechts verschuift. Moet wel zeggen dat het de laatste weken iets minder heftig gaat, maar dat is logisch ivm de ruimte die hij/zei heeft. Het blijft een heel bijzonder gevoel. Het besef dat er een échte baby in m'n buik zit is nu groter dan toen ik zwanger was van Hugo. Nu kan ik me er echt een voorstelling van maken. *zwijmel*
Ja ik vind t ook appart, ook als ik naar Den en Jay kijk, kan me gewoon niet meer voorstellen dat hun ooit in mn buik hebben gezeten haha Bij mn meiden idd ook, stak er een voet uit etc. Heb dat nu nog niet echt, wel t idee dat de billen soms al ietsje uitsteken maar echt raden wat die bult is kan ik nog niet..het is iig wle rond hahaha
Idd... Dat vind ik er ook zo bijzonder aan... Juist dat je weet waar je het voor doet... Ik bedoel, bij een eerste "denk" je te weten hoe het zal zijn, maar het is zoooo anders als je kindje er eenmaal is...