ik ben vanmorgen mijn bed uitgekomen ,met het idee dat er iets in mijn nachthemd in mijn buik zat te prikken. nu ben ik een paar uur verder,gedoucht en gekleed. en nu heb ik het nog! je zou zweren dat er een naald net onder mijn navel zit gestoken. als ik heel rustig zit en echt niet beweeg ,gaat het goed. maar owee als ik ff beweeg .....auw! ik heb het al ingevet ,maar wordt er niet beter op. het is een heel naar en pijnlijk gevoel. het zal er wel weer bij horen,maar kan me het niet herinneren van eerdere zwangerschappen. wilde het gewoon ff kwijt,want mijn hummetje wordt er niet beter op door dat geprik. groetjes diana
Zou niet weten wat het zou kunnen zijn. zou het even in de gaten houden en als het lang aanhoud de VK bellen.
als het wat langer aan houdt zou ik ook graag even contact hebben met mijn vk. maar dat kan pas vanaf maandag,ik moet vanaf 5 uur 's middags en in de weekenden de dokterspost bellen. en als je die belt zeggen dat je maar moet wachten tot ze weer bereikbaar is. en dat ze haar niet willen storen voor onbenulligheden. vandaar dat ik hoopte dat 1 van jullie ook zoiets had/heeft. groetjes diana
Oei, vervelend! Misschien een spier die wat verrokken is in je buik, door het rekken? Geen idee eigenlijk, maar ik hoop dat het snel over is!
HOi Ik denk dat ik het herken. Het zit echt precies onder je navel van binnen. Bij mij voelde het prikkend, maar soms ook als een zere blauwe plek als je eraan voelt. Ik heb er nooit melding van gemaakt, want het ging vanzelf weer weg na ongeveer een dag. Sterkt ermee! GR Maggie
hoi hoi, nee het zit bij mij niet van binnen,wel direct onder mijn navel. maar het voelt meer als of er een splinter ofzo in je kleding verstopt zit, of een speld die je prikt. heb wel ooit kijk operatie gehad en dacht dat het bij dat littekentje was maar zit toch iets lager. zou wel heel fijn wezen als het met een dag weer over is. dank je wel voor je antwoord meis. groetjes diana
Ja erg vervelend, als het maandag niet over is, zal ik even bellen naar de VK. Alleen al voor je gemoedsrust.. Gr Maggie
als het dan meteen sokjes leert breien, dan ben ik helemaal een super trotse moeder. hou de telegraaf maar in de gaten.........wie weet groetjes diana
Zal wel een vervelende geboorte worden, met mutsje en sokjes aan... om dan nog niet te spreken van de breipriemen... Maar ik hou de krant zeker in de gaten!
wel te hopen dat het dan 2 kleuren wol bij zich heeft, want ik heb echt geen flauw idee wat het is! een jongen of een meisje. ach,heb ik wel meteen een herkenningspunt. hoef alleen maar aan manlief te vragen ; wat voor kleur mutsje draagt het? groetjes diana ps hoop inderdaad dat het wel de breipennen recht vooruit houdt en niet overdwars!
oeps...daar zeg je zo wat ! daar had ik nog niet over gedacht. ach als het nu al kan breien kan het vast wel de goede kleur gebruiken ook. dank je wel meis, je vrolijkt me een heel stuk op. groetjes diana
Ik herken het wel... Was na een paar dagen weer over. Er zat op die plek gewoon veel druk op dat moment van een onderdeel van de baby Ik heb toen wel 4 x per dag mijn buik lopen masseren met olie. Hielp bij mij tenminste wel een beetje!
Graag gedaan hoor, jij mij ook! Ik hoop voor jou dat het snel weg is, misschien helpt masseren inderdaad en kun je de breipriemen zo de andere kant op doen wijzen? Lieve groetjes! Sandra
hoi speeters(sandra) mocht het met brei pennen en al ter wereld komen, zal ik dan vragen om de breipennen en een sokje/mutsje op te sturen naar je? wie weet leren we nog wel wat van dit "druktemakertje"in mij zou fijn zijn....kan ik/wij ook opeens sokjes breien. (goh wat zullen de winkels blij met mij/ons zijn/wezen! groetjes diana