Ik heb die testen nog nooit opengemaakt en had er toevallig vandaag 2 weggegooid die ik vlug verstopt had laatst toen er onverwacht bezoek aan de deur stond. Dus om alle twijfel weg te nemen, ben ik serieus de prullenbak ingedoken om een foto te kunnen nemen van de binnenkant van de veelbesproken test. En het resultaat.... Ik heb ook een "stophoest" verzameling.. Maar fijn dat de meneer van de klantenservice de testen niet goed kent en jij je geld terug krijgt.. Die tabletten horen overigens niet te rammelen lijkt me.. bij deze testen zitten ze muurvast
Hajahahaha.... dat is het rondje "snoepje" wat het overtollige nattigheid in de testhuls opneemt. Het zit in de huls aan het einde vh omhulsel Dat hoort daar te zitten en is zeker GEEN snoepje!
Moeilijk, moeilijk.... Zeker nadat ik er aan geroken had.. Het ruikt een beetje naar stophoest maar de oude urinelucht houdt me tegen..
Ik zou het bijna voor de grap gedaan hebben, maar ik moet er zo om lachen, denk dat ik het niet erg serieus kan uitleggen
@Louisa27 Het tabletje is dus geen stophoest en hoort er gewoon in te zitten. Evengoed denk ik dat jouw test ongeldig is, want zover ik kon zien op je foto heeft het tweede venster in de test niets gedaan. Daar hoort minimaal 1 streep te staan (negatief) of daar nog een streep doorheen (+ positief). Ik zie daar niets.. Succes met testen!
Volgens mij zit je gewoon op 2 accounts en ben je je test met je lekkere stophoest vergeten te doen? Want zie sowieso helemaal niks op je test, of je heb ook al de pech dat je test het helaas niet heeft gedaan. Wat een pechvogel ben je dan zeg! Alles bij elkaar vind ik het best een vaag en hopeloos verhaal !
Het lijkt er op dat de test het inderdaad niet gedaan heeft als je naar die vensters kijkt. Ik denk dat die test niet helemaal in orde was, zo'n tablet hoort er natuurlijk ook niet los in te zitten, dat je het zelfs hoort rammelen. Dus dat Louisa pech heeft gehad met deze test; ja ik denk het wel.. Feit dat ze dacht dat het een "stophoest" was en de klantenservice daar ook nog in meegaat maakt deze topic best wel komisch. Daardoor ga ik er eerlijk gezegd niet vanuit dat ze op 2 verschillende accounts zit, maar dat ze het één en ander gewoon niet zo goed begrijpt. Ik zie er de humor wel van in