Zwanger, Spannend

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Manala, 21 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manala

Manala Lid

13 feb 2016
    25
    3
    3
    #1 Manala, 21 dec 2016
    Laatst bewerkt: 21 dec 2016
    Hallo meiden.

Pff wat vind ik het dit keer spannend,
    Ik had maandag een positiefe test in handen, wat was ik blij, maar ik zal ook heel blij zijn als ik de eerste 6week in elk geval heb gehad. En de 12, dan ben ik helemaal blij.

Ik heb eerder dit jaar een miskraam gehad met 6 weken.
    Daardoor wil ik me nu nog niet TE blij maken.

Zo moest het toch even van me af typen,

Groetjess

Bijgevoegde bestanden:

2. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd :)

3. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Gefeliciteerd! Het lijkt me inderdaad extra spannend voor je, maar ik duim dat alles goed gaat!

4. Anoniempje9010

21 dec 2016
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!
    Spannende weken!

5. Zeepje3

Zeepje3 Niet meer actief

Gefeliciteerd, spannend!

6. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Gefeliciteerd meid.
    Ik snap je gevoel...
    Duim voor een plakkertje

7. Manala

Manala Lid

13 feb 2016
    25
    3
    3
    Dankjewel voor de liefe reactie's ik hoop zo dat het dit keer goed gaat, heb op dit moment wel meer het gevoel zwanger te zijn dan met de mk. Pijnlijke borsten, dat had ik toen niet

8. Aquavis

Aquavis Actief lid

23 okt 2012
    224
    0
    16
    Gefeliciteerd!! Begrijp je gevoel heel goed. Na twee jaar ellende met miskramen ben ik nu ook weer zwanger, en vind het ook heel spannend! Heb nu ook alvast van mijn borsten, wat ik vorige keer ook niet zo erg had.

9. Manala

Manala Lid

13 feb 2016
    25
    3
    3
    Jij ook gefeliciteerd voor jou lijkt het me nog veel spannender, hoop voor je dat het nu goed gaat!
    Ik ben nou 6,4 week, in elk geval al langer dan de vorige keer,
    Sinds vandaag oneen echt onwijs veel last van brandendmaagzuur. Dus wat dat betreft zou ik denken dat het nog wel groeit, dat het nu echt mijn maag in de verdrukking brengt.

10. Aquavis

Aquavis Actief lid

23 okt 2012
    224
    0
    16
    Dat maagzuur komt volgende mij ook door j progesteron toch? Volgens mij kan je maag nog niet in de verdrukking komen, maar die hormonen hebben wel invloed op je maagzuur en spijsvertering.

Dank je wel voor je reactie. Ben nu even erg onzeker. Ik had tot gisteren het gevoel dat het goed zat maar omdat mijn borsten nu weer kleiner lijken (vandaag 6 wk) ben ik bang dat het weer niet goed zit. Bij beide 'latere' miskramen stopte het vruchtje al tussen 5-6 wk met groeien en kwamen we er pas bij de echo achter.
    Dus ben zo zenuwachtig voor die eerste echo!

11. Manala

Manala Lid

13 feb 2016
    25
    3
    3
    Ja klopt, maar ik dacht in het begin moet ook alles om de baarmoeder heen een nieuwe plek zoeken, vandaar dat ik het zo dacht.....

Ik snap heel goed dat je je nu onzeker voeld!
    Zou ik ook zijn. Wanneer heb je je eerste echo?
    Ik ken je dan wel niet verdee, maar hoop zo voor je dat het gewoon goed is! na zo vaak een mk.

Ik ben vandaag 7week. En kwa kwaaltjes eigenlijk nog het zelfde alleen het brendend mmaagzuur is niet meer zo erg.

12. Aquavis

Aquavis Actief lid

23 okt 2012
    224
    0
    16
    Wanneer heb je je eerste echo?
    Ik heb gisteren de eerste echo gehad en het was goed!! Een kloppend hartje en een vruchtje dat precies groot genoeg was voor de termijn: 7 weken. Ben zo blij, het blijft spannend natuurlijk, maar zo ver zijn we na onze zoon nooit meer gekomen. Voor het eerst in twee jaar weer een goede echo!

Deel Deze Pagina