Daar issie inderdaad duidelijker. Zou komende dagen even afwachten of hij oploopt. Voorzichtig gefeliciteerd
Die laatste zin is een gevaarlijke uitspraak en niet altijd waar in de content waarmee jij hem bedoelt
Ik zie op je eerste test een roze waas,zou dat geen streep durven noemen.Meer alsof de vloeistof daar is blijven hangen en niet goed doorgelopen is.De tweede test is te lang na afleestijd,en dus niet meer geldig.Ik zou dit geen vroege miskraam noemen,je zit nog voor je nod toch? Eerder een biochemische zwangerschap dan,maar ook dat denk ik niet.
Meer dan 50 procent van alle zwangerschappen gaan voor nod al mis,je spreekt dan van een biochemische zwangerschap.Maar in jou geval denk ik dat je geen positieve test had,maar een vloeistofophoping.
Dat denk ik niet. Vrijwel direct met doorlopen ontstond de streep en nadat ie opgedroogd is heb ik de foto gemaakt en hij was mooi roze.
Ik kan er echt geen streep in ontdekken,alleen een vlek.Maar als jij het wel ziet...dan zou het een biochemische zwangerschap kunnen zijn,of je bruinverlies stopt,en je test loopt op...dat zou ook nog prima kunnen,en dan ben je gewoon zwanger.Even afwachten wat er gebeurd.Bruinverlies betekent niet automatisch einde verhaal...
Ik snap wel waarom @Pipo30 dat zegt. Op de eerste foto lijkt het idd een vlek. Hij staat ook niet mooi recht. Als het idd een indroger is, dan zal je wellicht netjes op tijd ongi worden. Bekijk bijlage 544529
Helaas gaat die vlieger niet altijd op! Ik heb een aantal keer lichte streepjes gehad met dezelfde test en was écht niet zwanger. Dus 'een streep is een streep, en dus ben je zwanger' klopt helaas niet. Ts, op je eerste foto zie ik meer een vlek, opgedroogd vind ik hem wel duidelijk. Ben benieuwd!
Aub geen discussie over wel of niet streep, of een vlek zien staat de streep schuin of niet gatver daar wordt ik altijd zo moe van hier op het forum. Mariele ziet een streep die zie ik ook. Hopelijk ben je zwanger en gaat het goed maar persoonlijk zou ik een paar dagen na nod afwachten en dan opnieuw testen wanneer je dan een duidelijker streep hebt weet je pas zeker dat je inderdaad zwanger bent. Voor nod kan er zoveel aan de hand zijn. Eigenlijk zouden die vroege testen etc voor nod afgeschaft moeten worden om onzekere dagen en hoop en verdriet te voorkomen.Vroege miskraam zou ik het dan zeker niet noemen dan maak je iets van misschien wel niets. Ik snap wel dat je vroeg test hoor dat heb ik ook gedaan en gelukkig zat het bij ons de tweede keer goed. Maar je weet het gewoon nooit. Bruinverlies hoeft echt niet iets te betekenen dat heb ik vaker gehad de hele zwangerschap zeker in de eerste 12 weken. Ik hoop voor je dat dat het bruinverlies opgehouden is en dat je over een aantal dagen een mooie vette streep hebt. Zoals ik gisteren al zei spannend, ik duim voor je
Ik zie ook echt een streep... maar jammer van het bloedverlies miss innestelingbloeding maar dat is vaker niet dan wel aanwezig!
Duidelijk te zien! En niet iedereen maakt even snel hcg aan. Van een vriendin was de test op de nod tuur en haar zoon wordt bijna 14 en toen was de eisprong ook 100% zeker dmv echo's
Ik denk dat wij dat prima voor onszelf kunnen bepalen wat voor reactie we plaatsen!Omdat jij er moe van wordt,betekent niet automatisch dat wij onze mening niet mogen geven.Ik zie geen streep.punt. Ik zie een vlek.punt.