Zwanger?!! 2 dagen voor nod

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Marielle31, 26 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Ik zie een rechte streep met op die streep links boven een vlek. Dat kan dus ook nog.. ;)

Ik hoop dat het bruinverlies niet doorzet iig en je snel een test met een mooi tweede streepje te zien krijgt.

Enne, ik denk dat iedereen het hier goed voor heeft met TS en vooral wil voorkomen dat ze valse verwachtingen krijgt. Het is gewoon klote als je (denkt) een positieve test in handen te hebben gehad en je wordt alsnog ongesteld. Ik heb dat ook gehad voor deze zwangerschap (meerdere licht posi testen overigens en een posi cb met indicator, dus biochemische zwangerschap denk ik). Was daar echt wel even verdrietig van, dus dat gun je een ander niet.

2. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

+1.

Kom nou zeg. Het forum is om meningen te geven. Als je dat niet aanstaat blijf dan lekker weg. Een vlek of zelfs streep betekent helaas niet altijd 'zwanger.' Zo simpel is het.

Pipo30 en nizzie86 vinden dit leuk.
  3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

En nu weten we helaas nog niets:rolleyes:

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    En ts,hoe is het gegaan?

5. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    pffffff lees eerst goed door wat ik schrijf
    ik veroordeel niemand maar tjonge wat een gedoe altijd iedereen ziet wat die ziet niemand heeft gelijk maar dat moet je dan ook niet claimen.

en nu weten we inderdaad nog niet hoe met ts gaat.

meid ik hoop voor je dat het goed zit, goed gaat. en anders dat het snel goed komt voor je.

heel veel geluk in ieder geval.

6. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Nog last van wat verdwaalde zwangerschapshormoontjes, jadie? Kalm aan hoor, niemand claimt hier wat. ;)

Anyway: ts, ben benieuwd naar je volgende test!

7. Elizia

Elizia Bekend lid

6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    @jadie het hele idee van dit subforum is toch dat mensen kunnen vragen wat andere mensen van (de vage streepjes op) hun zwangerschapstesten vinden?

8. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    oké topic word een beetje verpest zo...
    ts hoe is t nu met je ?

9. Lola23

Lola23 Lid

2 okt 2017
    84
    24
    8
    Vrouw
    Vandaag 11 dpo over 3 dagen ongesteld maar een super negatieve test.. kan het nog te vroeg zijn?

10. LovePoison

LovePoison Actief lid

12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Misschien een eigen topic aanmaken?

Sado vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina