Zwanger? 2009

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Emillia, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emillia

Emillia Lid

25 feb 2009
    9
    0
    0
    Lochem
    Hallo allemaal..

Ik zit met een dilema.
    ik ben nu ongeveer twee weken over tijd en heb ontzettende pijn in mijn buik,liezen en rug.
    3 weken voor dat ik ongesteld moest worden begon mijn buikpijn het voelde toen aslsof ik ongesteld moest worden maar dat kon natuurlijk niet.
    ik had costant stijve tepels en ze deden pijn.
    nu twee weken geleden moest ik dan ongesteld worden maar dat is niet gebeurd.
    ik kruip nu van de pijn en heb 3testen gedaan allemaal negatief.
    vandaag had ik vruchtbaar slijm. en verder heb ik al een hele tijd last van witte vloed, ik voel het gewoon lopen :oops: sorry.

mijn onderbuik staat steeds gespannen, mijn liezen doen zo ontzettend pijn en het voelt als een ongesteldheids pijn.

bij mijn zoontje was ik ontzettend ziek,veel pijn maar testen bloedtest en echo zeiden dat ik niet zwanger was, uiteindelijk na 8/9 weken scheen dat ik toch zwanger was, dus hcg was bij mij pas later te testen..

heeeeelllpppp heb echt veel pijn...

iemand ervaring mee?

:(

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik heb hier geen ervaring mee, maar wil je wel heel veel sterkte toewensen. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

3. Emillia

Emillia Lid

25 feb 2009
    9
    0
    0
    Lochem
    Dank je wel..

Vandaag een dag zonder pijn...
    :) maar wel even afkloppen op mn ongelakte tafel ;)

4. Maia

Maia Niet meer actief

jeetje wat naar zeg! Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Heb je al een bloedtest laten doen? Wat zegt je ha?

5. Emillia

Emillia Lid

25 feb 2009
    9
    0
    0
    Lochem
    ik heb nog geen bloedtest laten doen maar dinsdag bel ik de dokter even voor een afspraak en dan komen we hopelijk wat meer te weten.
    :(:

6. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Misschien een rare vraag, maar kunne ze op een bloedtest ook zien of je zwanger bent?
    Ik dacht alleen met urine.. :oops:

7. Een bloedtest is zelfs nog nauwkeuriger dan een urinetest.

8. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Word dat ook met een buisje bloed gedaan?

Bij mij zijn er 5 buisjes vrijdag afgenomen, ivm moe en duizeligheid.
    Weet allen niet of er ook naar evt zwangerschap gekeken word.'
    Krijg morgen de uitslag.

9. Dat word inderdaad ook met een buisje afgenomen, heb je niet op het labformulier gekeken waar de ha allemaal op wil laten onderzoeken ? Gezien je klachten word daar misschien ook wel naar gekeken. Spannend dat je morgen de uitslag krijgt!

10. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Weet het niet meer. :oops:
    Weet alleen dat het 5 buisjes waren...
    Bellen ze dan eerder als het positief is? Weten jullie dat?

11. Bij belde de assistente niet eerder, weet niet of dat overal zo is hoor!

12. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Hoi,

Nou de uitslagen waren goed. Maar er is niet gekeken naar een evt zwangerschap. Ik zit echt met allemaal vraagtekens in mijn hoofd, wat het dan wel zou zijn. ik ging er vanuit dat mijn ijzer/HB wel tekort zou zijn, maar was helemaal prima.
    Dan van de week toch maar een testje proberen. Ik kijk het nog even een paar dagen aan. Als ik kijk naar de vorige zwangerschap, had ik veel meer symptomen. Nu alleen erg moe, ineens duizelig worden, erg warm hebben...

even afwachten dus...

13. wel erg jammer dat ze daar niet op gecontroleerd hebben! ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!

Deel Deze Pagina