Hey allemaal, Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Ik ben ook helemaal in de 7de hemel. Met een buikj Wat voor mij een flinke buik is. Ik was net bijna 20kilo afgevallen met sonja bakker Ik ben zwanger van de 2de. Is het dan echt zo dat je het sneller ziet?
Dank jullie.. jullie ook. mamv1 ik zie dat wij een beetje gelijk op gaan En jij ook voor de tweede. Heb jij ook al een buikje? Best lastig als je het voor de rest nog even verborgen moet houden. Terwijl je het can de daken af wilt schreeuwen
@Sreenalian, van harte gefeliciteerd, ook ik ben nu vandaag 6 weekjes zwanger, en heb ook al een buikje, (bij ons wel vijfde kindje ) het zijn waarschijnlijk je darmen die opgezet zijn daardoor heb je al sneller een buikje, hier ook al zo erg dat ik het gewoon niet geheim kon houden, want mensen zagen het al en vroegen er naar, vooral mijn moeder haha lekker genieten
Oooh herkenbaar ik heb nu al een bolle buik...onmogelijk om dit nog lang verborgen te houden, inhouden doet ook zeer dus thuis zet ik hem uit. Over 2 weken, 2 weken op vakantie kan ik daar al lekker pronken