Zwanger (+/-25 weken) op vakantie, ervaringen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kzh, 14 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Thanks meiden!

Vorige zwangerschap voelde ik me echt heerlijk, en geen zwangerschap is hetzelfdw natuurlijk maar dat neem je mee in je beslissing.
    Ik denk dat het inderdaad gewoon met 25 weken gaat worden, met een annuleringsverzekering en extra documenten (moet toch al een medisch paspoort meenemen)

ik ga in het vliegtuig gewoon een extra ruime plek reserveren, uit de zon blijf ik normaal ook al, beweging hoeft niet want we gaan maar zo'n enorm resort waar je niet vanf hoeft.
    ik neem alle tips mee, bedankt!

2. MammieVanSammie

MammieVanSammie Actief lid

30 nov 2012
    395
    2
    18
    Noord Holland
    Lekker gaan, wel oppassen met de zon ivm zWangerschapsmasker

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Nu in Turkije, alanya... :) zie onderschrift. Vind t goed te doen al zijn de zorgen wek wat meer daN thuis. Voel ik um nog wel Ect.. maar verder prima te doen

4. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik ben heel nieuwsgierig waarom je niet meer moet gaan na 24 weken?
    Ik was van plan met 26 weken te gaan, maar als er een dringende reden is waarom je niet kan, of omdat je je dan slechter voelt, wil ik mijn vakantie best 2 weekjes verplaatsen

5. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

8 okt 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben met 25 weken naar Curacao geweest bij de eerste en ga nu met 27 weken naar Italie. Ik zou het doen.

6. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Ik ben met 32 weken nog naar Texas(USA) geweest tot 35 weken. Geen probleem, hoor. Veel gelooen in het vliegtuig en voldoende water drinken

7. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Kan prima met die termijn. Maar ik zou wel kijken naar de warmte. Ik weet niet welke temperatuur het dan is? Te warm lijkt mij verre van ideaal.

Deel Deze Pagina