Begin september dit jaar heb ik een miskraam gehad bij 8 weken. Nu na 3 maanden opnieuw een positieve test in handen. Wij zijn erg blij en hopen dat alles goed gaat. Bij de miskraam werden de zwangerschapstesten ook niet donkerder en bleven licht, nu lijken ze wel steeds donkerder te worden. Dat maakt me iets zekerder, maar de echte blijdschap zal na de eerste echo komen. En hopelijk zal er half augustus 2012 een broertje of zusje geboren worden voor onze Tim (13-12-2010).
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Het blijft spannend en zo'n groot onvoorstelbaar wonder vooral de eerste weken. Ik heb het nu ook. Wij zijn ook sinds kort weer zwanger na een miskraam in september. Telkens ben ik geneigd om te zeggen: positief blijven en alles komt goed terwijl ik ook dezelfde onzekerheid heb. Het is makkelijker om tegen een ander te zeggen dan tegen jezelf. Meid probeer ervan te genieten en ik duim voor ons (wat waarschijnlijk niet nodig is ) groetjes
Van harte met je zwangerschap!! Wat byzonder weer he! Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan. Ik weet sinds vorige week ook dat ik weer zwanger ben na 2 miskramen in Juni en Aug. En de angst dat het weer mis kan gaan, gaat nooit helemaal weg! Tussendoor probeer ik maar positief te zijn/denken maar dat is echt makkelijker gezegd dan gedaan. Heb je al wat kwaaltjes enzo? @Salmiakje: Jij ook van harte met je zwangerschap!! Hoop ook voor jou dat alles goed mag gaan! x Marleen
Gefeliciteerd en probeer ook een beetje van te genieten. Zal niet altijd makkelijk zijn. Duim voor je dat het goed blijft gaan
ik ook begin sept. een miskraam en nu weer zwanger.. ik dacht niet yippie zwanger. maar onee toch niet weer een miskraam!!! de shock dat er een hartje klopte bij ons.. nou echt. ik moest me toch brullen.. hihi.. ben er nu wel aangewend en ben blij dat wij de 22e weer naar onze uk mogen gaan kijken.. Geniet ervan ... en heb vertrouwen ..
ook ik heb in september een vmk gehad en in november weer zwanger...je bent ontzettend blij maar ook heel bang...nu ben ik net 6 weken en moet nog ruim 2 weken w8en voor de 1e echo...ik had in september met de testen ook dat ze heel licht waren en niet donkerder werden en nu was de eerste gelijk al heel donker...heb er foto's van op mijn profiel. ik wil je hierbij iig wel een hele fijne zwangerschap wensen en hoop dat je heel snel kan gaan genieten ook..
Gohh ik sta er echt van te kijken hoeveel dames hetzelfde meemaken. Ik wil jullie ook allemaal van harte feliciteren en laten we allen ervan proberen van te genieten.
Hallo allemaal, Ik kan mij aansluiten bij de meesten van jullie. Ik ben gestopt met de pil eind aug en in oktober bleek ik 5 weken zwanger te zijn (meteen bingo) twee dagen later kreeg ik een miskraam. Nu voldoende ik mij de laatste paar weken niet zo lekker (zere borsten, moe en bijna de hele dag misselijk) Dus toch afgelopen zaterdag maar even een testje gedaan van de kruidvat. En ja hoor binnen 5 sec was er een duidelijke + te zien. We zijn dan ook echt in de zevende hemel maar zijn wel heel bang dat het weer mis kan gaan....We kijken dan ook erg uit naar half augustus om onze kleine te ontmoeten.... Ik wens iedereen hier het allerbeste toe en ik hoop dat jullie in enkele maanden een klein wondertje in jullie armen mogen houden!!
gefeliciteerd met je zwangerschap ook ik heb in september een miskraam gehad met 8 weken en ben nu ook weer zwanger
Tjeetje, wat veel herkenbare verhalen. En nu allemaal zwanger. Wat fijn om te horen. Hopelijk gaat alles voorspoedig. En alle die zwanger zijn, gefeliciteerd!