Hallo allemaal!!! Ik ben zo blij dat ik nu eens aan deze kant (zwanger zijn) van het forum mag zitten. Het is ongelofelijk. We hebben twee jaar hard geoefend. Hij getest, ik een pijnlijke kijk operatie. Oh wat waren we gezond.... Onverklaard verminderd vruchtbaar. De lol was er echt wel goed af.... Nog twee maanden (wacht periode) en dan beginnen met de hormonen..... Ik had nog een testje liggen dus voordat ik de fles wijn opentrok om weer een mislukte poging te vieren, nog even plassen. Ik ben in mijn leven nog nooit zo geschrokken..... We zijn heel heel blij!!! Tam
met tranen in mijn ogen je bericht gelezen.. wow! wat een heerlijk gevoel moet het jullie geven!! en het is jullie van harte gegund, geniet ervan!!
wauw, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!!! Gives me hope and gives you happiness!!!! gefeliciteerd!
Bedankt meiden. En voor de meiden die nog hard bezig zijn om zwanger wordem. Hou vol! Het komt echt goed, ook voor jou!
Jou verhaal lijkt erg veel op dat van mij. Wij zouden in januari ook met hormonen en IUI behandeling starten maar ook wij zijn de dans ontsprongen en ook eind juli uitgerekend! Gefeliciteerd!