Ik ben nu 7 weken zwanger en ben al ruim een week continue duizelig...Ik heb hier aan het begin van mijn vorige zwangerschap ook last van gehad, toen kwam het door mijn lage bloeddruk...dropjes (en ander zout eten) werd als tip gegeven... Maar ik voel mij nu zo ontzettend beroerd, duizelig, slapjes en draaierig! Ik vraag mij af, herkent iemand dit? En heeft iemand advies of tips?
Hey Ik herken het helemaal. Ben ook 7 weken zwanger en heb sinds twee dagen ook last van duizeligheid, voel me slap en ontzettend lusteloos. Ik heb ook ergens gelezen dat het ijzertekort kan zijn. Tomaten, volkorenbrood, brocoli, bloemkool, rozijnen schijnen veel ijzer te bevatten en goed te helpen.
Een vriendin van mij had dit ook! Zo erg dat ze flauw gevallen is.. Het is inderdaad een ijzer te kort.. Ze eet nu iedere dag een zakJE worteltjes... En ze is niet meer duizelig.. Je kan natuurlijk ook andere dingen eten waar ijzer in zit.
Het komt mij ook bekend voor dat duizeligheid. Appelstroop zit schijnbaar ook ijzer in, spinazie en als het aanhoudt zou ik bij de huisarts even de bloeddruk laten meten!! succes ermee