Zo blij maar onzeker!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Nathalias, 8 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalias

Nathalias Actief lid

11 feb 2012
    227
    1
    16
    Hoi allemaal,

Net terug van een vakantie waarin ik positief getest heb. Ik zat op Texel in de regen maar in onze hotelkamer scheen de zon :D

We zijn zo blij maar tegelijkertijd zo onzeker als de pest. Ik heb al sinds voor mijn NOD een soort menstruatiepijn. Erge kramp, het lijkt op de pijn die ik heb op de 1e dag van mijn menstruatie. Het enige verschil is dat het bij mijn menstruatie heel soms met een vlaag voorbij komt en dat het nu een beetje de hele dag `zeurt`.

Klinkt dit bekend voor jullie? De dokter wist niets beters te zeggen als: Ja dat kan van alles zijn, dat het goed gaat of juist niet goed gaat ;) Daar had ik dus niet zoveel aan....

2. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    hey meis,

GEFELICITEERD!!!! geniet Vooral van je zwangerschap, zo positief mogelijk hoe oncker je ook af en toe kan zijn..dat mag..

die kramp klinkt mij als innestelings piijn..ik had het ook in het begin..ik denk dat je je geen zorgen moet maken, je baarmoeder groeit nu ook he, dus ja dat voel je..:)ps schrik niet als je een heel klein beetje bloed of bruine afscheiding zit, dat hoort er ook bij..

ik snap die dokter zijn reactie wel, maar vind het wat afgezaagd..dats mijn mening erover..kijk hij kan je geen garantie geven dat snap ik en ja hij is eerlijk hierin maar het had anders gekund..:)

nee hoor meid, maak je geen zorgen..zolang het diep diep van binnen goed voelt is het ok..

geniet ervan!! :)

3. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    loop met voorgangster mee, klinkt als innestelingskrampjes hoor!

maar eh...gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Gefeliciteerd:)!

Die pijn komt me bekend voor. Ik had er bij mijn vorige zwangerschap ook last van... Kan geen kwaad:)

5. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

Allereerst gefeliciteerd!!
    En inderdaad hoort erbij hoor...... Ik kreeg met mijn zwangerschappen, juist ongi pijn voor nod, terwijl ik anders niet zo kreeg.

Mag ik je tevens het advies geven om zo'n vragen echt aan vk te stellen... Die zijn toch beter op de hoogte....

Ik kreeg, na ee nachtje onnodige stress op de huisartspost, van verloskundige het dringende advies om alles eerst aan haar te vragen en dit advies ook door te geven.
    Ze kenden meer gevallen dat huisartsen onnodig voor paniek hadden gezorgd...

6. Nathalias

Nathalias Actief lid

11 feb 2012
    227
    1
    16
    Bedankt voor jullie lieve reacties!
    Stelt me toch weer een gerust.

Ja aan de VK kan ik het niet vragen aangezien de dokter zei dat ik pas na 7 weken mag bellen voor een afspraak. :(
    Denken jullie dat ik wel mag bellen met vragen dan?

Het is allemaal zo nieuw voor me, voel me echt een ei :)

7. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL

Lijkt mij wel hoor.....

Ik iig wel hier.....

En anders als je vragen hebt, stel ze op het forum of sluit je aan bij de bevalingslijst clubs... Daar lees je veel herkenbare dingen, kwaaltjes en onzekerheden..... Hoort er allemaal bij....

8. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    ja precies wij hebben hier op het forum ook verloskunde je kan je vraag daaraan stelle, vind het wel raar dat je dokter zegt dat je pas mag bellen naar een verloskunde als je 7 weken bent, kan je vertellen dat het niet waar is..echt niet..ik was 5 weken en kwam met mijn onckerheden bij mijn verloskunde..

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!

Klinkt inderdaad heeeel bekend!
    Dat gevoel verdwijnt rond de 5de week.

10. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd! Lekker genieten van je zwangerschap!

11. Emm82

Emm82 Actief lid

8 feb 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    Gefeliciteerd!!

12. Nathalias

Nathalias Actief lid

11 feb 2012
    227
    1
    16
    Dankjewel meiden!

Bedankt voor jullie adviezen en felicitaties :)
    De pijn is hier bijna de hele dag zeurend aanwezig maar nu dat ik weet dat dit "normaal" is heb ik er geen angst meer voor.

Ben wel na elke keer plassen (en dat doe ik aardig vaak) blij dat ik geen bloed zie. Haha zo spannend allemaal :)

13. sallebel

sallebel Actief lid

24 jun 2008
    191
    0
    0
    Limburg
    gefeliciteerd!!

14. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Geniet van je zwangerschap en als je je onzeker voelt gewoon de vk bellen hoor.

15. ukkietjes

ukkietjes Lid

30 mei 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!! :)

Hahaha komt me bekend voor elke keer na het plassen blij zijn dat er geen bloed bij zit :D

En betreft bellen naar de verloskundige gewoon doen! Ik heb ook meteen vk gebeld was ook 5 weken zwanger. Kon 2 dagen later meteen terecht.

Heel veel succes met je zwangerschap en geniet ervan :)

16. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Gefeliciteeeeerd! Geniet er goed van!

Ik was ook onzeker, had precies dezelfde als jij, had ook 'zeur'... Maar uiteindelijk was er niets aan de hand en de beste is ENJOY!

17. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Gefeliciteerd!
    Ook hier klinkt het bekend, het zeurderige gevoel (en de wc check steeds :)). Mijn kerstengel van bijna 1,5 zit nu lekker bij me op schoot. Het kan dus gewoon helemaal goed gaan!

18. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    gewoon de vk bellen hoor dat kan al als je positief hebt getest en zij maakt dan gewoon een afspraak voor een intake,en vragen stellen kun je ze altijd.geniet van je wondertje

19. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Gefeliciteerd!!

Ik heb ook steeds dat zeurderige gevoel in mijn buik, beetje menstruatie achtige pijntjes.
    Maak me ook ontzettend zorgen en ga ook steeds voor de wc chek!!
    Maar het zal vast helemaal goed zitten, er gebeurd natuurlijk van alles in je buik nu.
    Het moet helemaal klaar gemaakt worden voor de groei van het kindje dus eigenlijk niet gek dat je buik zeurt haha.

Probeer er maar lekker van te genieten!

20. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Van harte gefeliciteerd!

Enne... met een positieve test in handen, komt gelijk ook een boel onzekerheid kijken. Het is zoiets nieuws en groots, echt een wonder.
    Ik zat dan ook echt bovenop alles wat ik voelde... Maar dat is niet nodig.
    De meeste pijntjes zijn volstrekt normaal... Het hoort bij de prille zwangerschap.
    Geniet ervan!

Deel Deze Pagina