Zal ook nog ff reageren dan wat een prachtig cadeau! We kennen elkaar van de POF club al kom ik er niet meer. Lees wel af en toe mee maar ergens wil ik daar niet reageren omdat ik bang ben de meiden te kwetsen met mijn banner. Mijn verhaal ken je dus. Ik had ook 1% kans op spontaan. En vier jaar geknokt en nu binnen twee jaar 2 kindjes! Wat een prachtige wonders! De tweede zelfs spontaan net als jij nu Hoe het gaat... dat moet nog blijken 14 maanden verschil ertussen. Geniet er van!
Wat een gelukszakken zijn we he? Ik gun het anderen ook zo, zeker met de rot aandoening die wij hebben. Je bent bevallen lees ik, wauw! Gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd! Hier ook vrij snel achter elkaar, zoontje van augustus 2014, en over een halfjaartje een tweeling erbij! Het zal best zwaar worden, maar wij mama's kunnen dat toch wel aan!
Wow, zelfde situatie maar dan andere volgorde. Heel leuk! Wens je een fijne en gezonde zwangerschap toe.
Gefeliciteerd! Ik heb een lichte positieve test... Kan nu natuurlijk niet slapen... ZL is 7,5 maand en een hele tijd bezig geweest om zwanger te raken voor de eerste... De wonderen zijn idd de wereld niet uit..😃