Hoi dames... Heb hier toch wel iets raars... heeft iemand dit eens meegemaakt of weten jullie wat dit kan zijn ? Ik deed net een testje die 6 dagen voor NOD kan doen... Na een minuut of 2 werd er een streepje zichtbaar.. beetje vaag.. maar goed .. (zie foto).. maar na iets van 30 seconden (kon mijn camera nog net pakken) begint dat streepje te wandelen naar rechts om vervolgens te verdwijnen... Is dit normaal .. ? Ik hou altijd die testjes in de gaten vanaf het begin, en dit had ik echt nog nooit gezien Erg misleidend en teleurstellend tegelijk.. zoals jullie je kunnen voorstellen...
Ik denk dat dit gewoon de urine is die weg loopt.... Mogelijk wel HCG gemeten maar misschien te weinig om echt blijvend te verkleuren????
Nou wat raar zeg De urine was al zover doorgelopen in de 2 minuten dat de controlelijn al wel zichtbaar was.. dat streepje kwam later tevoorschijn... Echt gek he? Tis maar te hopen dat het idd te weinig is om te verkleuren...<snif>
Ja hoor, vaak gehad (met diverse testen). Dit is het het laatste beetje kleurstof wat in het begin van het testje zit en dat word door het laatste beetje urine door het stripje heen "geduwd". Als er na dit wandelen, geen streepje is blijven staan, dan is het een negatief resultaat. Volgens mij staat jouw "streepje" ook te dicht op de controlstreep (check ff op i-net met foto's van andere testen van hetzelfde merk). Sorry, want zo maken de testen je wel blij met een dooie mus
Ja dat kan je wel zeggen idd Ik had het zelf nog nooit eerder gezien.. en ik ben best wel test-aholic.. Maar ok,.. klinkt idd logisch wat je zegt. Jammer hoor! Thnx voor je reactie! Zal even vergelijkingsmateriaal gaan zoeken idd.!
ik zou morgen nog een testje doen.. als het goed is moet het dan duidelijker worden hopelijk.. lijkt me dat als het streepje er stond voor die aan de wandel ging en binnen tijd was wel licht posi was.. dus probeer het morgen of overmorgen nog een keertje.. ik duim voor je!
Vreemd.. maar als je echt een streepje zag binnen de tijd denk ik dat hij toch ligt positief was? Ik hoop t voor je! Miss idd te lang in de urine gehouden? Morgen nog eentje, succes...
Zeker babyboom testen? Ik heb er de afgelopen maand een paar honderd gedaan Ik heb hetzelfde gehad.. Dat 2e streepje blijft wel staan overigens, maar dat kan je pas weer na een paar uur zien. Was het 'lopen' ook pas na afleestijd? Bij babyboom zeiden ze dat er echt echt echt niets mis is met hun testen, en dat dit nog nooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiittt eerder gebeurd was haha. Ff mailen, dan krijg je 3 gratis midstreams toegestuurd
Hmm.. ben ook nog even komen spieken Slunae, wat een raar verhaal.... Je zou zeggen dat er niet zomaar een streepje verschijnt... Maar dat ie aan de wandel gaat en verdwijnt zet ook te denken... Grr, waarom heb je nou toch steeds van die gekke dingen? Kan er boos om worden! X
Wat een raar verhaal idd... Ik heb ook de Babyboom testen. Hoop maar dat ze dan betrouwbaar zijn. Wandelende streepjes.... :S Ik zou morgen een nieuwe test doen, voor de zekerheid van een ander merk.
Een paar honderd ?? Nee deze zijn niet van Babyboom.. ze zijn van Zwanger&Kids (uiterst gevoelige dipsticks) Het lopen was binnen de afleestijd helaas.. Na ongeveer 2 minuten stond dat streepje er.. die bleef even staan, en toen ik net de eerste foto had gemaakt begon hij te wandelen.
Deze waren niet van Babyboom maar van Zwanger&Kids.. heb er al vele van hun gedaan, en had dit nog niet meegemaakt eerder. Thnx voor je reactie!
Ja da's waar.. maar met zo'n testje die je 6 dagen voor NOD kan doen.. is het nu wel moeilijk te geloven dat het nog goed kan zitten.. maar wie weet Gebeurt natuurlijk wel vaker
Slunae wat vaag! Mischien nog even een paar daagjes wachten en dan weer testen? Als er wel een streepje komt dan zou je toch denken dat ie wel positief is...ook al gaat t streepje daarna aan de wandel... Ik ga hard voor je duimen dat je een dezer dagen een positieve test in handen hebt! Zou zo mooi zijn nu............ succes meid!
Dankje wel meid! Heb er vanmorgen weer eentje gedaan.. Dacht iets heel vaags te zien.. maar van testjes die je 6 dagen voor je NOD kan zien zou ik wat duidelijkers mogen verwachten als het raak zou zijn.. denk ik.. Ik wacht het weer af.