Hoi dames, Misschien hebben jullie tips. Voor mijn zwangerschap had ik tijdens iedere menstruatie te maken met migraine en moest ik mij standaard een dag ziek melden. De eerste weken van de zwangerschap kwam ik er nog goed van af, maar sinds een paar weken is het regelmatig raak en is er die hoofdpijn. Minimaal 2x per week, vergeleken met eerder 1x per maand is het niet uit te houden. Ik werk op kantoor achter een pc en dat is gewoon niet te doen. Vandaag heb ik een paar uurtjes vrij genomen en ben net wakker. De hoofdpijn zit er nog steeds. Ik kan niet zomaar wat inpakken, maar de hoofdpijn is ook van zo'n hevige aard dat een parecetamol niet aanslaat. Wat kan ik het beste doen? Wij hebben een personeelsman regelmatig op de zaak en was van plan met hem een gesprekje aan te knopen hierover. Want eigenlijk houd ik mij te vaak groot op het werk en ga ik pas als het echt niet meer gaat. En dan pak ik vrij in plaats van mij ziek te melden. Ik mijd suiker als het gaat, slaap goed. Maar wie heeft de tip of advies?
Acupunctuur! Heeft bij mij echt geholpen! Ik had iedere dag hoofdpijn in de zwangerschap. In week 16 ben ik 1x geholpen, volgende dag was het weg, en het bleef weg! Ik was er eerst sceptisch over, maar nu niet meer.. Succes.