Toch weer een miskraam ?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Gvlf, 4 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gvlf

    Gvlf Lid

    4 mrt 2019
    32
    25
    18
    Vrouw
    Goedenavond, ik ben nieuw hier,
    na 5 miskramen en 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap te gehad,
    hebben we nu dan toch eindelijk postief getest. Ik heb vorige week vrijdag den echo gehad, ik ben net 5 weken volgens de arts.

    Ik heb nu bij het afvegen licht roze bloed verlies. Ik ben weer zo bang. . Het is echt alleen bij het afvegen. Soms iets donkerder van kleur en dan weer licht, het houdt dan op voor een paar uurtjes en dan is het weer terug. Ik voel me wel zwanger me borsten doen ontzettend pijn. Morgen mag ik langs komen voor een echo om te kijken wat er aan de hand zou kunnen zijn.

    Ook is me hcg waarde op 1400, klopt dit ? Ik ben zo bang. Ik kan er niet van eten en slapen..

    ik ben vorige jaar getest op afwijkende dna van mij en me partner. Gelukkig niks aan de hand. Ook moest ik testen om te kijken of mij lichaam me zwangerschap niet als ontsteking ziet, maar dat is het ook niet. Me baarmoeder ziet er Voorderest prima uit zeggen ze. Me eitjes liggen alleen aan me linker eileider erg op de rand. Maar dat moet niet schadelijk zijn. Ik weet niet meer wat ik moet doen.. voel me hopeloos.. wie heeft dit ook mee gemaakt ? Wie kan me wat meer vertellen ? Ben de laaste maandjes ook erg depri. En probeer me nu zo goed mogelijk te voelen voor me zwangerschap want hoop zo dat dit eindelijk goed mag verlopen.
     
  2. nneah

    nneah Fanatiek lid

    19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Wat een onzekerheid meid! Kan me voorstellen dat je hier helemaal gek van wordt.
    Kan je eventueel een nieuwe echo inplannen? Bloedverlies hoeft niet meteen iets te betekenen, maar met jou voorgeschiedenis gaan dan natuurlijk alle alarmbellen af :-/