Toch weer een miskraam ?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Gvlf, 4 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gvlf

    Gvlf Lid

    4 mrt 2019
    32
    25
    18
    Vrouw
    Goedenavond, ik ben nieuw hier,
    na 5 miskramen en 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap te gehad,
    hebben we nu dan toch eindelijk postief getest. Ik heb vorige week vrijdag den echo gehad, ik ben net 5 weken volgens de arts.

    Ik heb nu bij het afvegen licht roze bloed verlies. Ik ben weer zo bang. . Het is echt alleen bij het afvegen. Soms iets donkerder van kleur en dan weer licht, het houdt dan op voor een paar uurtjes en dan is het weer terug. Ik voel me wel zwanger me borsten doen ontzettend pijn. Morgen mag ik langs komen voor een echo om te kijken wat er aan de hand zou kunnen zijn.

    Ook is me hcg waarde op 1400, klopt dit ? Ik ben zo bang. Ik kan er niet van eten en slapen..

    ik ben vorige jaar getest op afwijkende dna van mij en me partner. Gelukkig niks aan de hand. Ook moest ik testen om te kijken of mij lichaam me zwangerschap niet als ontsteking ziet, maar dat is het ook niet. Me baarmoeder ziet er Voorderest prima uit zeggen ze. Me eitjes liggen alleen aan me linker eileider erg op de rand. Maar dat moet niet schadelijk zijn. Ik weet niet meer wat ik moet doen.. voel me hopeloos.. wie heeft dit ook mee gemaakt ? Wie kan me wat meer vertellen ? Ben de laaste maandjes ook erg depri. En probeer me nu zo goed mogelijk te voelen voor me zwangerschap want hoop zo dat dit eindelijk goed mag verlopen.
     
  2. nneah

    nneah Fanatiek lid

    19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Wat een onzekerheid meid! Kan me voorstellen dat je hier helemaal gek van wordt.
    Kan je eventueel een nieuwe echo inplannen? Bloedverlies hoeft niet meteen iets te betekenen, maar met jou voorgeschiedenis gaan dan natuurlijk alle alarmbellen af :-/
    Ik hoop echt heel erg voor je dat het vals alarm is en dat in je buik verder alles goed gaat.
     
  3. nneah

    nneah Fanatiek lid

    19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Oh en je hcg waarde past bij een zwangerschap van ongeveer 5 weken. Maar niet iedereen maakt even veel hcg aan. Wat belangrijk is, is dat het elke 2-3 dagen verdubbelt.
     
  4. Gvlf

    Gvlf Lid

    4 mrt 2019
    32
    25
    18
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie, ja ik mag morgen ochtend langs komen voor een echo. Ik heb afgelopen vrijdag een echo gehad dus k hoop dat we nu wat meer kunnen zien, zo niet dan weet ik wel waar ik aan toe ben. Ja het is super slopend. Maakt je als vrouw zijnde zo onzeker en geef je een falend gevoel. Waarom mag ik geen Gezond kindje op aarde brengen? Die vraag is vandaag wel 100x in me hoofd geweest. Ik doe echt me best om positief te blijven maar merk vooral vandaag dat in het er erg moeilijk mee heb. Ik hoop het ook zo dankjewel nogmaals voor je reactie
     
  5. Gvlf

    Gvlf Lid

    4 mrt 2019
    32
    25
    18
    Vrouw
    Ik heb een echo even kijken of ik hem hierbij kan toevoegen. Het is alleen niet ingezoomd dus is beetje onduidelijk. Ja klopt me hcg was vrijdag dus wel gelijk aan 5 weken..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    vraag anders morgen gelijk of ze je wil doorverwijzen om opnieuw bloed te laten prikken.. dan weet he gelijk of het hcg is verdubbeld
     
  7. Gvlf

    Gvlf Lid

    4 mrt 2019
    32
    25
    18
    Vrouw
    Ja dat ga ik doen dankjewel
     
    Springboon vindt dit leuk.
  8. nneah

    nneah Fanatiek lid

    19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Een tweede keer laten prikken is inderdaad wel een goed idee ja.

    Heb je zelf een idee hoe ver je zou moeten zijn? Wanneer was je ei en wanneer had je een positieve test?
     
  9. Gvlf

    Gvlf Lid

    4 mrt 2019
    32
    25
    18
    Vrouw
    Ik zou eigelijk volgens me app, 5 weken en 5 dagen moeten zijn. Ik was voor het laatst 23 januari ongesteld. Geen idee wanneer me eiersprong is geweest. Ik hielt het dit keer niet bij. Omdat ik nog met het verdriet zat van december (mislukte zwangerschap) ik heb wel een cyclus van 28 dagen.
     
  10. nneah

    nneah Fanatiek lid

    19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Ja dan kan 5 weken op zich wel prima. Je hcg waarde is ook goed dus hopelijk is het roze nog van de innesteling. Ik ga voor je duimen, veel succes morgen!
     
  11. Gvlf

    Gvlf Lid

    4 mrt 2019
    32
    25
    18
    Vrouw
    Ik mag het zo hopen, dankjewel ik zal morgen even laten weten hoe het is verlopen.
     
  12. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    succes vandaag!

    hoop dat het goed is, en dat je een mooie baby bij je mag dragen..
    heb zelf trouwens tot week 26 elke dag gevloeid.. En kreeg ook extra controles en bij elke controle een echo..
    dus het bloeden hoeft niet altijd wat te betekenen..

    ik duim iig voor je
     
  13. Gvlf

    Gvlf Lid

    4 mrt 2019
    32
    25
    18
    Vrouw

    Heel lief van je, dankjewel ik heb 10 voor 12 een afspraak.. nee klopt ik heb gelezen dat bloedingen soms niet ernstig zijn. Maar zo zijn wel me andere zwangerschappen mis gegaan dus k hoop ook indd dat gord mag zitten. Ik zal straks laten weten hoe het er voor staat

    Dankkewel x
     
  14. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    hoe is het gegaan?
     
  15. Gvlf

    Gvlf Lid

    4 mrt 2019
    32
    25
    18
    Vrouw
    Ik blijk dus zwanger te zijn van een tweeling me hcg is naar 3300 nog wat gestegen dus dat is een goed teken. Ik ben net 4 weken of iets korter of langer. Dat weten we nog niet.
     
    EvitaDedu, Nadia33 en Springboon vinden dit leuk.
  16. nneah

    nneah Fanatiek lid

    19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Hebben ze er 2 gezien op de echo dan?
     
  17. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ze heeft een andere topic aangemaakt ;)
     
    nneah vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina