Zo ongelooflijk blij, maar ook super onzeker (als alles maar goed komt!). Ergens probeer ik mijn onzekerheid los te laten, maar lukt helaas nog niet zo goed. Spannende weken! Maar wij zijn eindelijke weer in verwachting van ons 2e wonder! We hebben een dochter (bijna 3), zij is ook middels ovulatie inductie in ons leven gekomen! Door middel van Gonal F icm Pregnyl. Wij hebben ruim 3 jaar op haar moeten wachten! Wederom middels ovulatie inductie (deze keer met Purgon icm Pregnyl). We zouden net de volgende ronde met iui starten. Deze keer hebben we 2,5 jaar hoop gehouden..en sinds mijn "NOD" 30 augustus een positieve test!!! Wauw! Kan het nog niet goed bevatten!! Ik ben zo blij dat ik het hier graag wil delen! Zou je met 7 weken echo het hartje al kunnen horen?
Gefeliciteerd!! Dit is ook mijn eerste zwangerschap maar ik geloof dat je het hartje met 7 weken iig wel al zou kunnen zien (lang leve youtube!! Hahaha) horen, geen idee
Gefeliciteerd! Vanaf 7 weken kun je het hartje al wel zien maar laten horen doen ze niet omdat dat andere 'straling' is wat geloof ik op die termijn nog niet goed is. Meestal doen ze dat bij de volgende echo rond 12 weken al wel.