Hi dames, Nou vanmorgen afspraak gehad voor controle, alles besproken en ze keek meteen hoe het er uit zag. Alles super gelukkig en ze zei, je folikel ligt klaar om te klappen haha. Oh echt, dus ik net even test gedaan en ja hoor is stuk donkerder. Onderzoeken mag ik doen zei ze, alleen zegt ze zelf ivm leeftijd is de kans nou eenmaal groter dat mijn eitjes niet goed zijn. Dus we hopen dat het nu goed gaat komen. Wat denken jullie, vanavond nog een keer testen of gewoon maar de gynaecoloog geloven en mijn test dat het binnen 2 dagen gebeurt..
Je kan nog een testje wagen, maar wrs ben je de komende dagen vruchtbaar. Ik zou t gewoon gezellig maken vanavond :-D Mag ik vragen hoe oud je bent? Snap alleen de zien niet....'onderzoeken mag ik doen'....
Oh haha ja dom van me, ik heb meerdere miskramen kort op elkaar gehad, dus zou allerlei onderzoeken mogen doen als ik dat zou willen. Heb ik voor nu afgeslagen. Ben trouwens 40 jaar
Oh nu snap ik je Hoop voor je dat jullie snel zwanger raken en dat het goed blijft gaan! Je hebt t niet makkelijk gehad met meerdere miskramen. Duim voor je! En voor de komende dagen, veel plezier
Nee klopt we hopen nu echt op een plakkertje hoor. 3 juni was de eerste miskraam, week later overleed mijn moeder. En daarna gelijk weer zwanger, dat was helaas missed abortion. Drie echo's gehad allemaal goed hartje klopte al. Helaas met 9 weken gecuretteerd. Pijnlijk. Dus hoop het want ga niet al te lang door als ik eerlijk ben.