Hoi allemaal, Zwanger hoor jaja eigenlijk 17 oktober ziekenhuis afspraak voor iui en afgelopen zaterdag positieve test HAPPY Maar geloof het nog niet. 2 miskramen gehad dus de angst zit er best in. Voel iedere x soort pijn en steekjes in mn lies. Beetje misselijk en maagzuur. Iemand bekend met die steekjes? Best eng allemaal nu het echt echt zo is hahaha. gr linda
Gefeliciteerd!! En die steekjes zijn juist heel normaal hoor Heb ze ook gehad en ook hier en daar wat rond gevraagd en is juist normaal in 't begin. Nu soms ook nog wat steken/geborrel in m'n buik.
Gefeliciteerd! Dan lopen we gelijk,ik ben vandaag ook 4 weken en 3 dagen zwanger. Gisteren getest. Ik heb ook last van steekjes en een pijnlijke rug. Geniet er van en succes met wachten op de eerste echo. Ik vind het zo spannend.
gefeliciteerd! Lekker genieten Ik ben gisteren voor de 2de echo geweest (heb ook 2 vlindertjes) en kan het nog steeds niet geloven dat het nu allemaal goed gaat, maar soms is 3x echt scheepsrecht
zo leuk he ik denk nou zal allemaal wel meevallen en ga niet piepen 9 maanden afzien met kwaaltjes en zal wel meevallen. nou zit 40 uur per week op kantoor vanmiddag hing ik al boven de pot gevoel of dat ik 40 graden koorts heb, rug pijn zware hoofdpijn hahaha. Heb gezegd tegen mezelf ga niet piepen maar hier kan ik wel even piepen toch bedoel vol trots er groeit iets in me en dat is het mooiste wonder dat er bestaat. maar zit soms nog wel in mn angst fase ook omdat me collega's tot de 12 weken niks weten na 30 nov wel. dus die zitten wel eens te kijken wat heeft die joh
Gefeliciteerd!!!!! En idd de krampjes en steekjes horen erbij..... je baarmoeder is als het goed is hard aan het werk
Ik zei ook nee, ik ga niet piepen. Maar zo af en toe mag best toch??? Ik wilde echt niet zo'n zeur worden! En vind ook echt dat ik niet mag klagen. Als ik anderen zo hoor dan heb ik een goede begin periode gehad.... Gefeliciteerd!!!! en lekker van die vervelende kwaaltjes genieten! Je weet waar het door komt toch??? En dat vind ik dan ook wel weer wat fijn.... Het was niet zomaar een griepje. hahaha