Ik ben ook zwanger van no4. Niet gepland, wel gewenst! Hier eigenlijk alleen maar leuke reacties zeker van onze familie, die vinden het prachtig (alhoewel mijn vader vond dat dit wel echt de laatste moest zijn). Ik denk wel dat veel van onze vrienden, hoewel ze allen leuk reageerden achter onze rug om kletsen. Ik begrijp dat wel, het is ook niet niks 4 kinderen qua geld, ruimte en tijd. Ik denk ook dat we een stuk minder vaak zullen worden uitgenodigd bij anderen, dat merkte ik al met 3. Gelukkig zijn wij vrij goed georganiseerd en is er bij ons altijd wel een reden voor een feestje oid, dan komen ze maar lekker bij ons met hun twee kinderen hahahaha Wij zijn gelukkig niet de enige in onze omgeving met 4 dus hebben wel een paar mensen waar we mee kunnen praten . Maar vind het wel fijn om hier ook een klankbord te hebben.
ja hoor ik wil wel mee kletsen. ben nu 28 weken zwanger van de 4 de. en gelukkige de meeste reactie's heel leuk.alleen van iemand die dicht bij mij staat stond. niet maar goed die reactie's heb je altijd. ondanks alle schrik zijn wij er super blij mee.niet helemaal gepland maar meer dan welkom en voor onze milan ook super nog een kleine zus er bij om gezellig samen mee te spelen. onze oudste spelen ook heel veel samen zijn 3 en 6 echt zo leuk en gezellig.en ja ze zijn ook wel een 2 draken die elkaar het leven zuur maken maar goed dat hoort er ook bij. meiden geniet er lekker van en laat iedereen lekker kletsen
Hier onverwachts zwanger geraakt van de 5e, toen mijn jongste net 2 1/2 maand oud was. Niet goed opgelet tijdens de BV periode en het niet menstrueren. Hier eigenlijk niet zo veel positieve reacties, meeste hadden wel commentaar dat het te snel was, en hoe we het met 5 gaan redden. Niet echt leuk om te horen van mensen die dichtbij je staan. Maar we weten zelf wel beter, en wij zijn er wel super blij mee.
Hoi hoi!! Hier ook zwanger van de 5 vandaag eerste echo gehad en hartje klopt nu 7 weken 2 dagen zwanger zoo blij!!
hoi hoi hier ook zwanger van de 4de wij krijgen van de familie gelukig positieve reacties maar er zijn altijd mensen die comentaar geven maar daar trekken wij ons niks van aan als wij er mag gelukkig mee zijn dinsdag ochtend echo gehad en ja we hebben een kloppend hartje gezien zoooooo blij nu heb ik 24 juni de volgende echo kan haast niet wachten hahaha
Yeah....het topic slaat aan! Yeah!! Gezellig. Hier was nummer vier ook onverwacht. Maar inmiddels wel aardig aan het idee gewend. Onze oudste zal straks net vijf zijn...dus wel dicht op elkaar en ik vermoed ook erg druk! Het zal zijn weg ook wel weer vinden. Zullen we een lijstje maken met de uitgerekende data en de geslachten die we al hebben...voor een mooi overzicht?
ik heb 1 dochter van 10,(10-06-2003 1 dochter van bijna 6(29-08-2007 en 1 zoontje van 3 (01-12-2009)maar als de kleine komt is hij 4 jaar en gaat hij naar school dan heb je gelukkig wel wat tijd voor de baby
Smile-19 nov- m,m,m,? nedjla-21 jan-m,m,j,? Lijstje qouten en dan de qoute tekens weghalen....dan wordt het lijstje wat 'netter'
Ja hier is no1 ook nog 5 als de baby wordt geboren....Ik wilde eigenlijk nooit echt kinderen en nu 4 kids in zo'n 5 jaar hahahahaha Oudste twee gaan naar school (no2 vanaf augustus a.s.) en zijn al vrij zelfstandig. Ik werk full time vanuit huis maar ben wel heel flexibel dus heb veel tijd voor de kids na school. Wij krijgen dit keer weer een meisje dus hebben straks j-m-j-m. Ik vul het lijstje aan
Dat ziet er uit als een keurig net rijtje Me2 --> j,m.j.m. Dus bij jou is de oudste ook nog vrij jong. Hier straks alleen de oudste naar school...
ja idd dat is erg fijn aleen het wordt straks in de morgen haasten gelukkig kunnen de de meiden zich aardig zelf redden het is straks me zoontje aan kleden en de baby doen en dan in de morgen haasten naar school hahaha maar dat ga ik wel redden en me moeder wil altijd bij springen gelukkig die woont dicht bij mij smile dan krijg jij het straks wat drukker 3 bij huis of niet???
Hoi smile dan heb je ze echt kort op elkaar mooi hoor!! Hier is de oudste 8 en jongste 4 dus ik ok tijd vrij voor de baby! Gister eerste echo gehAd en alles zag er goed uit en hartje klopte was zoo blij!! Hoe voelen jullie je eigen??