Ik zie dat jouw oudste ook een jongen is, en je nu ook weer een jongen krijgt? Dus jij ook bij de zwangerschappen van de jongens nergens last van! Dat is hier ook zo, bij mijn beide jongens had ik ook nergens last van, en nu bij deze vijfde zwangerschap wederom weer nergens last van tot nu toe. Mijn gevoel zegt ook dat ik dit keer ook weer een jongen ga krijgen.
Nee mamavan5bengels. Ben nu zwanger van een meisje (4de kind). Bij mijn zoon en deze dochter echt nergens last van. Bij mijn no2 en 3 (meisje-jongen) eerste maanden veel moeier en wat misselijk en daarna ook nergens last van. Dus waar de bekende theorieën eerst helemaal opgingen bij mij zijn die door mijn no3 en 4 helemaal om zeep geholpen
ik voel me bij nr 4 beroerd wat ik bij de andere zwangerschappen niet heb gehad kan heel veel geuren niet meer verdragen en bij het eten wordt ik heel snel miselijk
hier jongen van 2006 meisje 2009 jongen 2012 en in augustus verwachten wij een meid laatste zijn vrij dicht op elkaar maar de middelste gaat dan naar school en de oudste zit al een tijd op school. en haaste doe ik smorgens zelde. alleen als ik moet werken. op school dagen school kids eten aan kleden tandenpoetsen.kleintjes eten en als ik het niet red was en kleed ik die aan als we terug zijn van school dus gewoon lekker rustig aan. ik werk nog 2 dagen op een kinderdagverblijf. wat doen jullie of zijn jullie altijd gewoon thuis bij de kids. hier veel moeheid en begin last van mijn bekken te krijgen bij de andere kids nooit gehad dus ik hoop dat he tniet te erg word. nog 3 weken dan heb ik vakantie en aansluitend mijn verlof dus hier is het aftellen al begonnen haha. geniet er van dame's
Ik werk full time. Altijd gedaan en blijf ik ook doen. Daar blijf ik geestelijk gezond van ik ben wel mijn eigen baas dus behoorlijk flexibel. Voor de kleintjes hebben we een hele lieve Oppasmama (al vanaf de oudste hebben we haar) en de oudste gaat nr school en no2 ook per nieuwe schooljaar. Wij wonen trouwens niet in NL.
ik ben gewoon fulltime mama daar hebben ik en mijn man gewoon samen voor gekozen heb nog wel is van die huishoud klusjes waar ik wel is schoonmaak maar voor de rest ben ik gewoon lekker thuis voor de kids mijn man werkt van ma t/m zaterdag en op zondag doen we gewoon wat met het hele gezin
Hier voel ik me eindelijk weer wat beter. Flink misselijk geweest, ook medicijnen gehad. Bij nr 3 was het nog erger...werd ik elke keer gecontroleerd of ik thuis kon blijven of naar het zh moest. Verder werk ik in het onderwijstwee dagen en als educatief auteur.Hier blijf ik gewoon mee doorgaan.
Ik heb het idd verkeerd gezien, ik zag j,m,j,m, hetzelfde als bij mij. Maar hier was het bij mij bij de jongens nergens last van, en de meiden misselijk, toevallig he? Maar je voelt je dus nu helemaal fit?
Yep voel me echt prima. Bij de andere ook, maar bij 1 en 4 ook de eerste 16 weken prima. Ik denk dus dat het meer de zwangerschap zelf is dan het geslacht waardoor je goed of slecht voelt. Ik had er overigens nooit vier gekregen als ik me beroerd had gevoeld
Ja bij geldt het denk ik wel zo, als de vijfde een jongen blijkt te zijn. Dat ik echt puur bij de meiden misselijk ben, zou anders wel heel toevallig zijn denk ik.
Smile: hier ook een surprise want zeker geen plannen gehad voor een vierde .... sons moeten dingen gewoon zo zijn
Nou dan denk ik dat onze 4de ook een jongen gaat worden want bij de meiden niks geen last en bij de jongen aleen maar drama van begin af aan en heb nu ook weer een waslijst vol kwalen hahaha we zullen het zien eind augustus begin september
hier ook druk druk druk. gaat verder allemaal goed op die verschrikkelijke vermoeidheid na.hb is 6,3 beetje laag heb medicatie voor maar doet nog niet veel.maar goed neem het maar voor lief. werk al minder en dat doet mij wel goed even 2 ochtenden voor mij zelf heerlijk. verder vinden de kids het super dat er nog een kleine bij komt. ik geniet wel voor al als ik alleen ben en de kleine heerlijk voel. ze ligt soms wel echt raar hoor heb ik in eens zo'n rare bobbel haha.net een ski piste maar ook wel leuk het is hier echt de laatste dus probeer ook echt zo veel mogelijk te genieten. hoe is het met de rest