Zwanger 4e / 5e wondertje!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Smile, 6 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Zo ff tijd niet gekeken ook zo ziek nu!! Zwangerschap of groepje dat weten we niet!! Heb bij alle 4 me jongens nergens last van gehad nu dus wel!! Maar zie dat jullie allemaal al stukje verder zijn ik ben nu 8 weekjes ongeveer dus heel pril hoop zo dat alles goed gaat onze 4 de zwangerschap is helaas niet goed gegaan dus nu ok wat onzekerder!! Hoe vinden jullie andere kindjes het???

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mijn jongste begrijpt het nog niet (net 2) maar mijn middelste en oudste begrijpen het wel en vinden het heel erg leuk. Vragen bijna elke dag wanneer de baby groot genoeg is om te komen :) en moet nog 3 maanden :D....

3. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hey ik ben ook 8 weken zwanger toevalig hahaha mijn kinderen vinden het geweldig dat er een broertje of zusje komt en ze kunnen bijna niet wachten

4. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Ja hier vinden ze het ook heel leuk dat er nog een baby komt ik heb dadelijk alle tijd voor de baby onze jongste zit sinds feb op school dus zal ok wel weer wennen zijn!! Heb de 21 weer een echo! En jij nedjla?? Zijn we even ver ongeveer ja ik denk dat ik de 21 meer weet heb al 1 echo gehad maar wacht ff tot volge de echo zeiden ze! En me2 voor jou is het aftellen begonnen 3 maanden komt weer aardig dichtbij!! Heb je alles al klaar?? En hebbe jullie ruimte zat??

5. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik krijg 25 juni mijn 2de echo en dan kunnen ze me precies zeggen hoever ik ben zoals het er nu uit zie ben ik 21 januari uitgerekent

6. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Nou das toch ok sterk!! Hihi ik ook de 21 ste!!

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ja gaat nu echt weer heel hard. Alles af... Tsja... Laat ik het zo zeggen, alles is we natuurlijk al. Alleen nog alles wassen maar dat doe ik pas op t laatst. Verder hebben we voldoende ruimte al zou het van mij net iets meer mogen. We wonen niet in NL dus beetje logeerruimte is ook wel lekker. Vandaag nieuwe auto opgehaald.

8. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hahjaha dat is helemaal grappig allebei de 21 ste hahahaha

me2 ja voor jouw komt het nu steets dichterbij en moet je als klaar gaan maken ik wacht overal nog even mee tot dat ik over die 3 maand heen ben dan ga ik weer beginnen met shoppen hahaha

9. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    hier vandaag precies 30 weken.nog 10/12 te gaan. mijn andere kids waren een paar dagen te laat dus we zullen zien of deze dat ook doet.
    nog 4 keer werken en dan lekker vakantie aan sluitend mijn verlof en ik kijk er echt naar uit lekker even verplicht niet zoveel doen heerlijk.
    eindelijk weer een keer een goede nacht rust gehad en dat is ook wel lekker. geen gillende kinderen snachts. en maar weinig naar de wc gemoeten. hoop op meer van deze nachten,maar we zullen zien. hier alles bijna af alleen nog een bedje op halen voor de kleine bij mijnn zus. en dan eff alles soppen maar dat doe ik op het laatst.
    nou dame's lekker genieten

10. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Hier gisteren even weten shoppen. Positiemode...mm..niet mijn favoriet. Twee tuniekjes gekocht. Ben dr nog niet heel kwijt van, maar dat komt ook omdat ik nog bijna geen buik heb, ondanks mn ruim 17 weken.... Ach, twas een koopje, heb ik alvast wat
    :)
    Las net dat het volgende week misschien 30 graden wordt! Krijgen we dan toch nog een bloedhete zomer??!!

11. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    nou ik hoop op een warme zomer ben die regen en zo wel zat. en kan er goed tegen dus van mij mag het

12. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Ja klopt ik hoorde het ook dat het mooi weer gaat worden!! Nou vind ok wel lekker en voor de kinders ook want dit was ook niets he bah!! En me2 waar woon je ergens??

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Woon in Zwitserland. Nu sinds 6 jaar. Kinderen zijn hier allemaal geboren.
    Vind best sneu maar heb maar 3 nwe dingen voor de baby gekocht. Heb nog zoooooo veel van mijn dochter. Ik heb alle jongens dingen weggegeven aan een vriendin die net een zoontje heeft gekregen.

14. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Owke was zeker wel wennen in het begin?? Maar al 6 jaar dus bevalt goed hihi!! Ja sneu maar ok zonde als je zoveel hebt en de helft niet gebruikt dat is ook zonde!! En krijgen jullie nu weer een meisje?? Wist je het bij alle zwangerschappen wat je kreeg??

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ja dit keer weer meisje. Wij krijgen ze om en om hihihi
    Bij 1 en 2 had ik het goed. Bij no3 en 4 zat ik er naast. Dacht precies anders om hahaha

16. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Ja leuk is dat he!! Maar wisten jullie ook echt bij allemaal wat jullie kregen met de echo?? Bij mij was ok bij alle 4 me gevoel goed nu heb ik niet echt een gevoel want probeer er niet te veel aan te denken!! Maar wist ok bij alle 4 wat het werd met de echo al maar bij deze wil me man het niet weten en als ik het weet kan ik me mond niet dicht houden hihi dus ik ga het ok niet weten deze x lijkt me extra spannend!!

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Bij de eerste wilden we het niet weten. Bij de andere drie wel. Bij no 3 en 4 ook een vruchtwaterpunctie laten doen dus dan weet je het sowieso zeker want chromosomen liegen niet.

18. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Oké waarom een vruchtwater punctie?? Hier doen ze dat met n echo?? Ik wist het ok hoor bij alle 4 wat het werd dus nu zal het voor mij ok extra moeilijk worden zat al te denken ik ga toch n afspraak maken maar als ik het weet dan weet iedereen het zo kan dan tocht niet stil houden hihi!!

19. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Vruchtwaterpunctie niet om het geslacht te weten ;) maar omdat wij over bepaalde dingen waar je duidelijkheid over kan krijgen dat ook wilden hebben. Ik ben nu 38 dus dan kan je daar voor kiezen.

20. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoi hoi hier ben ik weer was paar dagen erg druk maar hoe is het met de zwangeren dames hier ik heb nu pilletjes gekregen voor de miselijkheid die werken echt geweldig vandaag om half 10 bij de vk zijn erg spannend heb de intake gesprek en dan krijg ik te horen wat ze met me willen doen of ik bij hun mag blijven lopen of dat ik onder controlle kom van het zieken huis omdat mijn zoontje met 30,6 weken geboren is

Deel Deze Pagina