hier gaat alles zijn gangetje. de vermoeidheid gaat waarschijnlijk pas over na de bevalling als meer kan doen om mijn hb goed te krijgen. doe ik nu ook wel wat aan maar het werkt niet echt zeg maar. verder doet de kleine het goed. en ook onze kids denken mee aan de namen.maar dan lig je in een deuk hoor ze zijn nog jong maar namen als stienstruis en stevenstil zijn al voor bij gekomen dus ik denk dat wij de naam toch maar zelf kiezen.en dat blijft voor de kids nog een verassing want die kletsen alles door de naam staat hier trouwens al vast. en jullie zijn jullie al uit de namen. en ik vind deze zwangerschap veel spannender zeker zo onverwacht en zou het allemaal weer goed gaan. nou lekker genieten dame.s
Moedertje 112....tjee...heftig je kindje na 20 weken kwijt raken. Kan me voorstellen dat dat 'voorkeurgevoel' er dan ook echt niet is. Idd, als het maar gezond is!! Hier een lichte voorkeur voor een meisje...weet niet zo goed waarom...omdat ik dat gewend ben of zo. Kan me bij een jongetje niet zoveel voorstellen. Maar...we weten wat het is...en kunnen er nu aan wennen of gewoon verder gaan op de oude voet Me 2: ik heb bij jouw het vraagteken roze gemaakt
Ja hier hebben we de naam al. Kinderen hadden knorrelientje bedacht (van knorretje van Winnie de Poo) vonden ze volstrekt acceptabel. Hebben ze dus rustig moeten uitleggen dat wij al een naam hadden
Hoi esje1981 ja leuk hoor al die namen hihi overal het zelfde hoor ik wel!! Denk ok wel dat de vermoeidheid na de bevalling pas over is hoor!! Ja smile is een hele nare tijd geweest zo onwerkelijk!! Dus vandaar geen voorkeur! Maar het is wel zoals je het zegt je bent gewend meiden dus zou wel het makkelijkste zijn dat zeg ik hier ok maar voor winkelen is voor mij iets anders ok wel leuk!! Wel fijn dat je het weet kun je wel vast wennen hihi!! Hier wil mijn man het niet weten ik zou het wel graag willen is toch fijn met winkelen en alles klaar maken hier wordt het nu dus neutrale kleur!! Houden jullie het voor je lukt dat goed!! Mij zou dat niet lukken denk ik hoor hihi!! Ik heb vrijdag weer n echo dus ok weer spannend!!
Ik krijg het lijstje niet goed ge-update. Ik heb al twee meiden en een knul en we krijgen nu weer een knul. Ik ben inmiddels 29.5 weken zwanger en de uitgerekende datum is 30 aug. Moedertje wat triest zeg Esje: heb je al ijzer tabletten geprobeerd? Appels,appelstroop roosvicee ferro wil ook helpen. Hier staat de naam al vast. Als het aan de kinderen ligt wordt het Mario,Justin oid We wouden deze keer wel een naam die zowel in het Frans als in het Nederlands goed is uit te spreken en niet raar wordt verbasterd. Dat was nog lastig maar het is gelukt.
ja ik heb al sinds ik weer zwanger ben ijzer tabletten en ik eet echt alles waar ijzer in zit.maar de vermoeidheid blijft. maar goed nog even door bijten en dan komt het allemaal wel weer goed.
Bij mij word de vermoeidheid niet beter na de bevalling met een baby erbij ben altijd wel weer een maand if 6 onderweg om mezelf te zijn. Gelukkig nu echt geen last van meer vermoeid zijn dan normaal. Hier nooit voorkeur gehad. Denk altijd stiekem dat t voor de kids het leukst is als ze allemaal hetzelfde geslacht hebben. Ben dan wel blij dat onze no1 en 2 straks allebei een broertje/zusje hebben ookal zijn zij samen ook onafscheidelijk. Smile: 4 meiden lijkt me geweldig! Mijn moeder is 1 van 4 meisjes en ik 1 van drie meisjes. Moedertje: echt afschuwelijk om mee te maken. Zal nu wel echt niet onbezorgd zijn totdat de baby veilig op de wereld is! Nynke: hier ook alle 4 een naam die zowel in NL en Frans (en Engels) normaal uit te spreken is. Dat wel zo fijn voor de kids.
Esje -aug- j,m,j,? Nynk- 30 aug- m,m,j,? Me2-23 sept- j,m,j,? Smile-19 nov- m,m,m,? Mamavan5bengels-12 dec-j,m,j,m,? Nedjla-21 jan-m,m,j,? Moeder112 -jan- j, j, j, j*, ? Heb iedereen nu ook in de volgorde van bevallen gezet
hoi hier geen voorkeur voor jongen of meisje ja een jongen lijkt me wel heel leuk voor onze knul want die heeft 2 meiden boven zich en ja namen hebben wij het eigelijk nog niet over gehad daar wachten we nog even mee tot we het weten wat het wordt oja de vk zei dat ik 17 januari was uitgerekent maar dinsdag krijg ik de volgende echo en dan weten we het precies moedertje:wat afschuwelijk wat je mee hebt gemaakt een nichtje van me man heeft het ook gehad met 24 weken
Hoe is het hier? Ik ben begonnen met de baby was. Zo schattig al dat kleine spul aan de lijn. Moeten jullie veel aanpassen qua huis en auto bijv? Hier qua huis niet, we haddden een kamer over, maar we gaan tzt wel kijken naar een andere auto. We hebben nu een grand senic 7 zitter maar dan houden we geen bagage ruimte over... Best lastig met vakantie en naar Nederland gaan. Fijn weekend.
wij moeten tzt de zolder verbouwen,maar voorlopig liggen ze 2 aan 2 op een kamer j en l samen en m en de baby samen. wij hebben een espace gekocht echt heerlijk en rijd echt super en we hebben nog een beetje bagage ruimt. en voor vakantie gaat er een dakkoffer op als we naar het buitenland gaan. dit jaar blijven we in nederland een camping dicht bij huis heerlijk, nog een week en dan begint hier de school vakaniet al weer.lekker 6 weken geen drukte smorgen maar gewoon lekker rustig aan
ja nedjla je hoort het de laatste tijd veel meer vind ik kan ook komen dat ik het nu zelf heb mee gemaakt dus weet ok niet!! en 17 januarie dus toch iets verder!! ik gister een echo gehad en ik ben vandaag 9 weken en 2 dagen dus wel de 21 zeiden ze!! alles zag er goed uit dus weer een geruststelling!! hoi nynke kei leuk weer ja al dat kleine spul en je kan het maar vast klaar hebben!! en ruimte hebbe we wel de twee jongste liggen bij elkaar altijd zo geweest en willen ok niet anders. dus de baby heeft dadelijk een eigen kamer! en auto moet er ok een komen we hebben nu een ford stesion!! dus gaat ok niet echt passen. verder moet er hier weer veel aan geschaft worden want heb namelijk alleen nog een wieg en maxicose verder helemaal niets!!
Wij hebben ook alleen een nieuwe auto gekocht. We hadden nl nog geen 7 zitter. Hier ook een dakkoffer voor naar NL/vakantie. Tzt zullen we wel verhuizen maar dat zou ook gebeurd zijn als we geen 4de zouden hebben gekregen. Wij vinden wat extra ruimte ivm logés uit NL wel prettig. Voor de rest heb ik alles in tig voud dus heb eigenlijk niets meer nodig. Heb een pakje of 3 gekocht omdat ik toch ook iets nieuws voor de baby wilde kopen.
Mag ik hier ook meekletsen? Ondanks de pil ben ik nu pril zwanger van ons vijfde kindje.. Ergens is er nog twijfel aan de kant van mijn man of we het wel gaan redden met 5 kids, omdat ons huis te klein is boven en het financieel zwaar gaat worden. Maar om het kindje weg te laten halen kan ik niet en nu hebben we tot nu toe besloten dat het kindje welkom is. Al is het bij mijn man wel, mocht ik van gedachten veranderen dan is het goed... Maar ik denk dat de kans bijna niet is dat het gaat gebeuren.
Esje -aug- j,m,j,? Nynk- 30 aug- m,m,j,? Me2-23 sept- j,m,j,? Smile-19 nov- m,m,m,? Mamavan5bengels-12 dec-j,m,j,m,? Nedjla-21 jan-m,m,j,? Moeder112 -jan- j, j, j, j*, ? Stimpy- feb/maart- j,m,j,m, ?
Me2 inderdaad is zeker fijn extra ruimte en als het kan zeker doen. En ik zou ok wel wat nieuws gekocht hebbe hoor wel fijn dat je alles zat hebt scheelt veel! Hoi oxbow wat gezellig dat je erbij komt!! En ok gefeliciteerd met jullie wonder,het brengt zeker wel wat extra dingen mee snap goed dat je daaraan denkt kost toch n hoop z'n kleintje! Maar begrijp ok heel goed dat je het niet weg zou kunnen halen als je dan na je andere kinderen kijkt! Een vriendin ban mijn heeft dat wek gedaan en leeft nu nog met de naweeën ervan echt heel erg!! Ben je nu ongeveer 5 weekjes dan?? Voel je je verder wel goed??
Dat is zker fijn als j eextra ruimte krijgt. Hier is dat helaas niet mogelijk en moeten er straks 3 op een kamer slapen. verhuizen kunnen we voorlopig niet, dsu we zien wel wat de toekomst brengt. Ik ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger ongeveer, denk ik zelf. Ik slikte cerazette en had regelmatig last van doorbraakbloedingen of hoe je het ook noemt bij cerazette. De laatste keer was 26 mei, maar ik weet dus niet wanneer ik excact zwanger ben geraakt, maar aan de test te zien was het nog heel pril. Ik voel me opzich nog wel goed, last van een misselijk gevoel en gevoelige tepels en erg moe, maar verder gaat het gelukkig nu nog goed. Al zie ik wel op tegen alle lichemlijke kwalen die ik vast weer ga krijgen. Ook tegen de drukte die ik nu al heb, want de jongste is nu 11 maanden en dan hebben we er eentje van bijna 3 eentje van ruim 4,5 en de oudste is 7,5. We hebben straks dus weer 3 kinderen onder de 4, maar we komen er vast wel. Voor mijn man is het weg laten halen nog een optie, maar hij weet dat ik er aan onderdoor ga en daarom staat hij achter mij beslissing, al heb ik het wel heel serieus bekeken of het een optie was, maar als ik dan die pasgeboren baby's zie en mijn eigen kinderen dan denk ik weer aan het feit dat ons kindje die kans nooit gehad zou hebben. Als ik er nu aan denk dat ik zo'n kliniek in zou moeten, vliegt het me aan allen kanten aan en ik denk dat ik er gillend wegren. We hebben dus besloten dat we er voor gaan en ik begin nu toch aan het idee te wennen en het evengoed ook wel weer leuk te vinden. moedertje 112 hoever ben jij nu?
Oxbow wel leuk hoor zo kort op elkaar dan hebbe ze wel veel aan elkaar!! Dat zie ik hier ook wel!! Ja de kwaaltjes is een goed begin hier ook zo! Ik ben nu 9 weken en 4 dagen dus heb al 2 echo's gehad en zag er allemaal prima uit gelukkig!! En weten de kinderen het al?? Denk dat de jongste 2 het nog niet echt begrijpen wel?? En de familie wat zeg die ervan?? Of heb je het eerst tot jullie eigen laten bezinken?? Is ok niet niets hoor begrijp goed dat he verschiet als je trouw aan de pil bent!!
Ik mag morgen al voor een echo. Had een vraag gesteld aan de praktijk en die hadden morgen plek voor een echo. Ik verwacht niet dat er veel te zien zal zijn, omdat ik naar mijn idee niet verder kan zijn dan 4/4,5 week omdat de test woensdag nog heel licht was en nu ook nog niet knalt. Ook gaf clear blue 1-2 weken aan. Wel spannend, want stel je voor dat er niets te zien is, dan ben ik toch wel teleurgesteld. Begin er nu toch zin in te krijgen nog 1 keer zo'n hummetje.
Ik heb zelf ook serieus aan een overtijd behandeling gedacht ( is tot 6 wkn niet veel anders dan de morning after pil) maar mijn man was na een dag of twee shock zo enthousiast dat ik het ook werd. Bij ons spelen de financiële/ praktische kanten niet zo heel erg, dat helpt natuurlijk ook. Moet zeggen dat ik het nu helemaal goed vind voelen en net of ons kindje dat gewoon nog in de buik zit er altijd al is geweest!