hoi wij zijn nu de zolder aan het verbouwen voor onze oudste dochter en dan gaan de andere 2 bij elkaar op de kamer en dan krijgt de baby de kleinste kamer en we moete voor een andere auto hahaha we hebben nu een peugot 307 maar dit is een break en daar kan je geen 2 stoelen achter in klikken dus we moet op zoek naar een sw en baby spul moet ik weer helemaal kopen heb haast niks meer aleen de maxicosi haha
Nedjla...heb je ervaring met de extra stoelen in de peugot sw? Als je toch een andere auto moet zou ik geen sw kopen. Vind het zelf waardeloze stoelen! Te klein, te krap en je kunt ze niet fatsoenlijk inklappen...
Hoi meiden, ja klopt is erg rustig hier geweest moet ok zeggen dat ik er niet meer op heb gezeten Pff zo ziek geweest en druk dus vandaar!! Maar hoe voelt iedereen zich??
Hoi Mag ik mee kletsen? Ben zwanger van mijn 6e wondertje wat eigenlijk niet gepland was maar zeer welkom is Gr Silly
Welkom Silly! Jij bent al bijna uitgerekend! Moedertje: hoop dat je je snel beter voelt! Hier alles prima. Vind het wel raar dat dit de laatste zal zijn
Hoi @Me2......Ja ik ben bijna uitgerekend idd maar kan nog wel 6 week duren want moet aankomende dinsdag nog 4 weken maar als ik nog overtijd ga dan weet je het nooit he... Het is hier ook idd een raar gevoel dat dit echt de allerlaatste is maar goed ik leg me er bij neer want 6 is toch wel genoeg hihihi. Kom morgen weer gluren want ga nu plat Groetjes Silly
Hoi silly gezellig hihi!! Jij bent er dus al klaar voor lees ik. Hoe oud zijn je andere kinderen?? Me2 hoe is het met jou?? Voel je je goed?? Ja moet zeggen gaat nu wel iets beter maar Pff is niet lekker gegaan maar komt goed zeggen we maar hihi we kunnen nu niet veel omdat ik zwanger ben dus na de bevalling moet ik terug helaas duurt dat nog ff!! Gr
Hoi @Moedertje112.......Ja ik ben er klaar voor hihi. Mijn andere kids zijn: Ik heb twee jongens van 11 jaar en 1 jaar en heb drie meisjes van 8 jaar, 7 jaar en 2 jaar. We weten wat het wordt maar dat blijft nog even geheim, gemeen he maar er zijn teveel mee lezers hier... Groetjes silly
Hoi @Smile.....Nee ik weet niet hoe ik zo'n lijstje maak maak jij het lijstje of doet iemand anders dat? Gr Silly
hoi hoi hier ben ik weer ik heb het zelfde snot verkouden voel me totaal niet fit en krampen in de darmen bah!!!! griep heerst denk ik hoe is het met de rest hier ???? hier gaat het verder zijn gangetje mijn man heeft al een box gekocht een ronde wij hadden daar voor vierkant maar dat wou die niet meer hij wou rond en een schattig wiegje ach vindt ik ook wel is leuk is wat anders en voor al als dit de laaste is
Esje -aug- j,m,j,? Nynk- 30 aug- m,m,j,? Me2-23 sept- j,m,j,? Smile-19 nov- m,m,m,? Mamavan5bengels-12 dec-j,m,j,m,? Nedjla-21 jan-m,m,j,? Moeder112 -jan- j, j, j, j*, ? Stimpy- feb/maart- j,m,j,m, ? silly29-jm,m,mj hopelijk heb ik het goed gedaan haha
nou ik zit weer aan de antibiotica erg fijn is dit niet behoorlijk aan de diaree en plassen als een rund heb blaasontsteking en de streptokok b heb ik weer nu een kuur van 5 dagen en 4x per dag slikken heb de huisarts al gebelt want ik weet niet of ik dit nog wel vol hou tot het weekend en hoe is het bij jullie???? het is erg rustig hier
Goedemorgen nedjla das niet zo mooi dan!! Blaasontsteking is al niets laat staan als je zwanger bent!! Voel je je verder wel goed?? Hier gaat ok alles wel goed volgende week vrijdag de 12 weken echo dus blij als ik het weer gezien heb!! Hier wel al een zwanger buikje maar zal bij jullie ok wel zijn??
Hoi hier ben ik ook weer eventjes. Ben de afgelopen weken erg druk geweest met allerlei dingen, en dus nauwelijks op ZP geweest. Inmiddels ben ik al 17 weken zwanger en voel mij erg goed! En mijn buik begint echt al goed zichtbaar te worden. Vandaag ook geslachtsbepalende echo gehad, en zoals ik zelf overtuigd was, verwachten wij weer een jongen. De zwangerschappen van mijn andere zoons waren precies zo. Dus nu wordt het een naam gaan verzinnen. Dat vind ik altijd wel zo lastig voor een jongen. Hoe gaat het verder met jullie allemaal?
hey ja wat zal ik zegen ik heb de griep zweten beroerd ik heb nu ales in 1 keer hahaha ja een buikje krijg ik nu ook ik krijg 15 juli nog een echo is zo leuk die echo,s kan ik weer helemaal naar uit kijken mamavan5bengels: toch leuk een jongen ja en dan die naam weer he hahaha wij hebben al namen voor jongen en meisje
Hoi mamavan5 bengels das indd even geleden! Is ok druk vooral nu in de vakantie! Maar kei leuk joh een boy en meestal is je eigen gevoel goed he dat had ik tenminste wel!! Hoe vinden de andere kindjes het??? Fijn dat verder alles goed gaat en je goed voelt dat scheelt al veel!! Hoi nedjla ja de 15 jij weer n echo spannend hoor dan ben jij ok 12 weken toch?? Ik heb het de 12 heb er ok veel zin in de echo onze oudste zoon gaat dan ook mee die vind zo indruk wekkend hihi!!
Hoi moedertje112, hebben jouw kids al vakantie? Hier moeten ze namelijk nog 2 weken naar school. Ja vind het echt super, weer een boy erbij, de kids weten nog niet wat het wordt. Maar mijn zoons hopen in ieder geval op een broertje en mijn oudste dochter op nog een zusje hahaha. En ja ik voelde vanaf het begin idd al dat het een jongen werd. Ik heb totaal nergens geen last van, zelfs niet misselijk geweest. En dat was ik bij de zwangerschappen van mijn dochters wel. Ook heb ik weer zoals bij de zwangerschappen van de jongens een volle bos haar. @Nedjla, pff de griep met dit weer, bah bah dat is balen zeg. Goed lekker je rust nemen, idd alles lekker uitzweten. En ja ik vind namen voor jongens altijd zo moeilijk pfff, maar we hebben nog de tijd! Was vandaag wel lekker weertje he?! Nog leuke dingen gedaan? Hier hebben we met zijn allen buiten gezeten op het speelveldje, kids lekker de hele middag/avond gespeeld.
Ja moedervan5bengels hier hebben ze er al 1 week op zitten!! Ja moet zeggen hier is dat ok zo hoor mijn jongens willen ok allen een broertje hihi meisjes zijn stom zeggen ze!! Moet zeggen dat dat ok beter zou zijn hier maar voor mama is het ok wel is leuk iets anders te winkelen!! Maar mijn gevoel zegt ok een jongen hoor en bij de andere had ik het ok goed!! Heb elke x uitslag in me gezicht en heb ik nu ok n beetje wel ben ik nu meer misselijk maar niet zo erg meer!! Gelukkig!! Vind jongens namen ok moeilijker als voor meiden hoor!! Ja was vandaag indd mooi weer zeg wij hadde eerst feest fis hebbe ze mooi buiten gespeeld en daarna mooi kermis in best hele mooie kermis en betaalbaar!! Dus jullie kunnen nu mooi gaan klussen aan het kamertje enzo?? Ok fijn als alles weer klaar is Pff!!