Hoi Bumbaa zeker gezellig!! Hoever ben je nu in de zwangerschap?? En hoe oud zijn je andere kinderen?? Gr
Ik ben pas net zwanger,denk 4 weken.Maar precies weet ik het niet We hebben een dochter van 9,een zoon van 8 en een zoon van 14 maanden
Oké da is nog erg pril maar ik wist het ok al zo vroeg hoor kei leuk!! Waar kom je vandaan dan?? Hier hoor je het wel steeds vaker nu dus weet ok niet!! Weten je kinderen het wel??
Thuis praten we er nog niet over,dus het is heerlijk om het online te delen De kindjes weten het dus idd nog niet.Wil eerst een echo afwachten,daarna vertellen we het de kindjes en daarna pas de rest Ik kom uit Brabant
hoi bumba gezelig dat je ook komt kletsen hier ik wist ookal voor de 4 weken dat ik zwanger was erg leuk maar dan duurt de tijd tot die 12 weken zoooooo lang voor je gevoel haha
He wat leuk! ik zou me ook graag bij jullie willen aanmelden. Ook zwanger van de 4e en nee niet volgens planning maar ach het heeft zo moeten zijn. We wilden wel altijd 4 kids maar door omstandigheden bleef het bij 3 en we dachten dat het goed was zo. In onze omgeving zijn wij ook de enige. Vanavond hebben wij het de kids verteld en ze vinden het geweldig ik weet pas sinds 4 juli dat ik zwanger ben en de 26e eerste echo en intake bij de VK. groetjes
hoi tari leuk dat je ook komt kletsen hier hoe meer hoe gezeliger haha hoever ben je nu ongeveer en gaat ales goed bumba tot over een week !!!
ik vindt het weer spannend ik heb morgen weer een echo maar ben vrijdag en zaterdag erg ziek geweest overgeven en diaree dus maak me wel een beetje zorgen over de kleine zal blij zijn als ik morgen de echo heb gehad en dat ales goed is mag al lekker vroeg om half 10
Gezellig dat je mee klets tari! Hoe voel jij je verder?? En ok weer spannend he eerste echo en gesprek hihi
Esje -aug- j,m,j,? Nynk- 30 aug- m,m,j,? Me2-23 sept- j,m,j,? Smile-19 nov- m,m,m,? Mamavan5bengels-12 dec-j,m,j,m,? Nedjla-21 jan-m,m,j,? Moeder112 -jan- j, j, j, j*, ? Stimpy- feb/maart- j,m,j,m, ? silly29-j, m,m,m, j, ? Bumbaa-apr-m,j,j,?
Zo, snel even het 1 en ander bijgelezen en bijgewerkt Silly: wat is je uitgerekende datum? En Bumbaa wanneer verwacht jij? Nedjla: alweer helemaal beter? Mooi weer zeg! Hier in het noorden is het niet al te warm. Graadje of 25. Heerlijk!
Hoi @Smile....Mijn uitgerekende datum is 30 juli 2013 dus ben op het laatst dus zodra er baby nieuws is horen jullie dat gelijk Gr Silly
Hoi smile ja heerlijk het weer!! Echt genieten hihi!! En silly da is spannend dan op het laatst voel je je verder goed?? Gr
Wow, Silly!! Bijna uitgerekend. Wat spannend! Was je bij de vorige te vroeg of te laat? Oh...heeeel benieuwd!!!
silly29-jul-j, m,m,m, j, ? Esje -aug- j,m,j,? Nynk- 30 aug- m,m,j,? Me2-23 sept- j,m,j,? Smile-19 nov- m,m,m,? Mamavan5bengels-12 dec-j,m,j,m,? Nedjla-21 jan-m,m,j,? Moeder112 -jan- j, j, j, j*, ? Stimpy- feb/maart- j,m,j,m, ? Bumbaa-apr-m,j,j,?
hoi hoi hier ben ik weer echo was prachtig ales er op en eraan aleen ben zo ziek geweest nu eindelijk wat beter heb zetpillen gekregen en die werken goed haha hier ook heerlijk weer lekker aan het genieten