Hoi meiden is ff geleden dat ik hier ben geweest maar ik moest donderdag 8 augustus op controle en helaas was weer het hartje gestop dus ben 10 augustus ingeleid en ons zoontje Maikel werd geboren 😢😢wens jullie allemaal een fijne zwangerschap verder en Bumba voor jou ook Indd verschrikkelijk gr
Moedertje112,wat een vreselijk verdrietig nieuws Ik wens je enorm veel sterkte en kracht toe. Zou willen dat ik meer kon doen...
jeetje moedertje112 wat verschikkelijk ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verlies wij waren toch onngeveer even ver
Lieve Moedertje, Wat een enorm akelig bericht. Ongelofelijk naar. Gaan ze nu verder onderzoeken hoe dit nu kan voor de tweede keer? Heel veel sterkte met dit grote verlies!!
ja zeker mannen in de minderheid hahaha voor mijn zoontje was een jong erg leuk geweest maar ja je hebt het niet voor het zeggen als het kindje maar gezond is toch
Hoi nedjla ja klopt wij waren even ver was 16 wk geweest nu! En wat leuk dat je er n meisje bij krijgt! Bij mij was het weer n jongen zoals ik al verwacht had maar helaas!! Ja ze gaan nu verdere onderzoeken want ze begrijpen er helemaal niks van ze denken nu maar dat weten ze niet zeker dat ik ineens een antistof aan maak!! Maar 3 sept krijgen we wat uitslagen hoop dat er iets uit komt want deze onzekerheid is niets bah!! Gynocloog zei al je hebt meer kans om de Lotto te winnen dan dit 2 x en is het verder stadium want als het kindje ongelukkig is komt het eerder af zeggen ze!! Bij onze kay was alles goed hij was gezond en zoals ze zo zagen Maikel ok dus er moet iets zijn waarom dit gebeurd die vragen we snape er niks van!! Jullie lekker genieten en ik denk niet dat ik er nog op ga wagen om nog n kindje te krijgen want kan het eerlijk gezegt niet meer aan!! Gr
Moedertje: ik hoop echt voor jullie dat jullie antwoorden krijgen want dit is toch onverdraaglijk. Wellicht durf je het dan nog een keer aan..... Hou ons op de hoogte. Sterkte en knuffel.
vindt het heel erg dat jullie dit weer voor de 2de keer moeten mee maken leef met jullie mee en hoop dat jullie snel antwoord op jullie vragen krijgen dikke knuffffff
Ja, hoop dat t verder goed gaat met iedereen.... Hier nog 3 wkn tot dday. Ben helemaal klaar met alles maar er nog niet klaar mee hahaha ookal is m'n buik enorm, geniet nog zo en slaap verder prima. Ben benieuwd wanneer ze zich aandient.
Hier baby nieuws 29 augustus is na een hele snelle bevalling alles 1,5 uur onze dochter femke geboren. ze moest even bij komen van de bevalling. maar verder gaat alles heel goed met ons. en de andere kids zijn super trots op hun zusje.
hey wat fijn dat ales zo spoedig is verlopen en gefeliciteerd met jullie kleine meid en nu lekker genieten wel heel toevalig mijn dochter is ook van 29 augustus nou ik ben gisteren weer in het ziekenhuis geweest heb veel buikpijn nu hebben ze mijn baarmoeder mond op gemeten en die is verkort dus mag haast niks meer doen maandag moet ik weer heen voor nog een meting dus vindt het allemaal wel heel spannend
Hè jeetje Nedjla dat is echt nog veel te vroeg he... Wat een spanning en rustig doen met drie kinderen is ook niet echt makkelijk...begon het bij je zoontje ook zo vroeg?
veel rusten en proberen of iemand anders vaak op je kids kan passen,is misschien niet fijn,maar wle voor het goede doel. zodat je kleintje goed kan groeien,en ze nog lekker lang blijft zitten.
ja ik probeer nu ook veel te rusten en als ik te veel harde buiken heb moet ik meteen bellen bij mij zoontje begonnen de weeen ineens snachts daar voor ook veel pijnelijke buiken gehad maar we wachten maandag weer af kijken wat de gyno zegt
Hoe is het nu Nedjla? Vandaag insneltrein vaart bevallen van onze dochter Georgine. Eerste wee om 8.10 en 9.55 geboren. Alles goed en nu lekker aan het rusten.